WEDDING DAY

Jak wspominałam jakiś czas temu, w tym roku w mojej pracowni było dość ślubnie. Miałam okazję uszyć (pierwszy!) komplet biżuterii dla Panny Młodej, a także kolczyki dla siebie, na ślub kuzynki, które mogliście widzieć na moim Instagramie oraz na Facebooku, a dzisiaj prezentuję komplet prezentowy dla Pary Młodej, o który poprosiła mnie znajoma. Podobnie jak w poprzednim takim komplecie główną rolę grają tutaj perły, ale tym razem w towarzystwie złota.

WEDDING DAY

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, ślub, wedding, para młoda, panna młoda, pan młody, prezent, pomysł na prezent, gift idea, kolczyki, earrings, spinki do mankietów, cufflinks, perły naturalne, perły seashell, perły Swarovski, pearls, rivoli, Swarovski rivoli, koraliki Miyuki, Miyuki beads, koraliki Toho, Toho beads

Właściwie, miałam przy tym projekcie niemal pełną wolną rękę, co uwielbiam - chyba jak każdy rękodzielnik :) Jedynym warunkiem było złoto i nieuczulające półfabrykaty metalowe (stąd decyzja o użyciu baz ze stali chirurgicznej). Postanowiłam tym razem połączyć perły z kryształkami rivoli i zrobić kolczyki na sztyftach, ponieważ taki też pomysł chodził mi ostatnio po głowie. Więc czemu nie skorzystać z okazji? 
(Psst! Musicie wybaczyć zdjęciom, był paskudny, pochmurny dzień)

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, ślub, wedding, para młoda, panna młoda, pan młody, prezent, pomysł na prezent, gift idea, kolczyki, earrings, spinki do mankietów, cufflinks, perły naturalne, perły seashell, perły Swarovski, pearls, rivoli, Swarovski rivoli, koraliki Miyuki, Miyuki beads, koraliki Toho, Toho beads

Kolczyki są dość długie, mają 5 cm długości i wydają się duże, a to przez użycie całkiem sporego kryształka, o średnicy 14 mm. Oczywiście Swarovski. Na okazje ślubne tylko Swarovski ;) Marzyły mi się jeszcze większe, dłuższe i smuklejsze perłowe krople, ale jak na złość, nie mogłam takich znaleźć lub były niedostępne, więc musiałam zgodzić się na kompromis. Ale co się odwlecze...! 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, ślub, wedding, para młoda, panna młoda, pan młody, prezent, pomysł na prezent, gift idea, kolczyki, earrings, spinki do mankietów, cufflinks, perły naturalne, perły seashell, perły Swarovski, pearls, rivoli, Swarovski rivoli, koraliki Miyuki, Miyuki beads, koraliki Toho, Toho beads

Oczywiście do kompletu były spinki do mankietów, ze sprawdzonym, wykorzystanym już wzorem. Klasyka zawsze jest w modzie, a jeśli chodzi o modę męską, wolę nie szarżować, żeby nie przedobrzyć ;) 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, ślub, wedding, para młoda, panna młoda, pan młody, prezent, pomysł na prezent, gift idea, kolczyki, earrings, spinki do mankietów, cufflinks, perły naturalne, perły seashell, perły Swarovski, pearls, rivoli, Swarovski rivoli, koraliki Miyuki, Miyuki beads, koraliki Toho, Toho beads

Komplet wyszedł zgrabny i powabny, bardzo spodobał się obdarowanym. Wyjątkowo obyło się bez problemów, połamanych igieł, zerwanej nici... Czyżbym nabierała wprawy? ;) 


A na koniec niespodzianka! Panna Młoda, Magda, która otrzymała te kolczyki, była tak miła, że przysłała mi zdjęcie, gdy wybierała się wraz z Małżonkiem na wesele przyjaciół. Dziękuję ogromnie!
Czyż Magda nie wygląda w nich pięknie? :)

Komplet "Wedding Day", kolczyki oraz spinki do mankietów:
Miyuki Delica 11/0 Galvanized Gold Dyed
- Toho Round 15/0 Galvanized Rose Gold
Swarovski Crystal Pearl White 4mm
- Swarovski Rivoli 14mm Crystal
- Perła seashell łezka 25x15mm
Perła biała do połowy wiercona 12mm

Dziękuję wszystkim, którzy trzymali kciuki i myśleli o mnie ciepło, niestety, w tym roku doktorat okazał się być poza moim zasięgiem. Trochę mnie to przybiło, nie powiem, że nie; potrzebowałam trochę spokoju, żeby się pogodzić ze straconą szansą. Wciąż jeszcze nie wiem, co będę dalej w życiu robiła i jak je sobie po układam, wiązałam z doktoratem spore nadzieje, a patrząc na to, jak doświadczone osoby, z jakim dorobkiem się na tenże doktorat dostały, to za rok raczej też nie mam szans...
Na razie jestem sobie tutaj, na blogu, chcę sobie wrócić do dziergania i jakoś się kręci. 
(Brzmi to wszystko strasznie pesymistycznie, ale chyba taki dzisiaj mam nastrój. Jak to mawia moja mama - "jakoś to będzie, dobrze będzie." 
Idę odgonić smutki sporym kubkiem gorącej czekolady, ot co! I obiecuję wrócić do Was w kolejnym poście w dużo lepszym nastroju.)

Komentarze

  1. Przepiękna biżuteria a kolczyki wyglądają zjawiskowo- Modelka też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet :) Elegancki i nie przesadzony. Kolczyki pięknie prezentują się w uszach. Szkoda, że nie udało się z doktoratem. W takich trudnych chwilach zawsze sobie mówię, że z czasem wszystko się jakoś ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się sobie tak powtarzać, że jakoś to będzie ;) Dziękuję za komplementy w imieniu kompletu ;)

      Usuń
  3. Bardzo eleganckie, idealne na taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, szczególnie kolczyki bardo mi się podobają i na modelce widać ich prawdziwą urodę :)
    Szkoda, że z doktoratem nie wyszło, ale na pewno wszystko się jakoś ułoży i za to teraz będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Za kciuki jeszcze mocniej dziękuję!

      Usuń
  5. Śliczny komplet dla Niej i dla Niego... Kolczyki chętnie bym nosiła...:) Przykro mi, że Twoje plany uległy zmianie... Jednak nie poddawaj się, głowa do góry i próbuj w następnym roku. Kto wie, może Ci się uda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co tam będzie w przyszłości :) Dziękuję i ściskam mocno!

      Usuń
  6. Przepiękna klasyka :) Chyba jak większość kobiet, uwielbiam perły. W połączeniu ze złotem wyglądają szalenie elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet jest niesamowicie piękny, delikatny i elegancki, robi wrażenie :) Nowa właścicielka wygląda w nim ślicznie. Przykro mi z powodu doktoratu, ale proszę nie łam się, staram się kierować myślą, że nic nie dzieje się bez przyczyny, widać z jakiegoś powodu tak miało być. Próbuj za rok, nie poddawaj się, będzie dobrze zobaczysz :) A teraz wykorzystaj ten czas w dobry sposób, kto wie co nam życie szykuje. Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Kamilko, dziękuję :* Twój optymizm i dobre słowa, jakimi obdarzasz innych są po prostu cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram