LUCERNA

Powoli uzupełniam braki w swojej biżuterii. Wiecie, szewc bez butów chodzi, a ja mam dość mało biżuterii własnej roboty - zwykle robię wszystko dla innych, rzadko dla siebie. Ostatnio postanowiłam to zmienić, bo wygląda to tak, jakbym się własnego rękodzieła wstydziła, a przecież wcale tak nie jest ;) Czas się zacząć chwalić!

LUCERNA

handmade, rękodzieło, beadweaving, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, kolczyki, earrings, długie kolczyki, koraliki superduo, beads, koraliki, superduo beads, fire polish, miyuki, koraliki seastar, koraliki rondelle, stal szlachetna
Ten wzór chodził za mną już od dawna - w oryginale to wisiorek, ja postanowiłam przerobić go na kolczyki, które przypominają małe latarenki. Mowa oczywiście o opublikowanym w magazynie Bead & Button (8/2016) tutorialu autorstwa Zsuzsanny Veres, pt. "Super cube beaded beads". 

handmade, rękodzieło, beadweaving, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, kolczyki, earrings, długie kolczyki, koraliki superduo, beads, koraliki, superduo beads, fire polish, miyuki, koraliki seastar, koraliki rondelle, stal szlachetna

Początkowo wydawał się być dość skomplikowany, ale jak w końcu zabrałam się do dzieła - wsiąkłam. Wyplatanie tych latarenek jest bardzo przyjemne i naprawdę proste - ta para zajęła mi jeden wieczór.

handmade, rękodzieło, beadweaving, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, kolczyki, earrings, długie kolczyki, koraliki superduo, beads, koraliki, superduo beads, fire polish, miyuki, koraliki seastar, koraliki rondelle, stal szlachetna

Ostatnio staram się mniej kupować i dziergać z tego, co mam pod ręką - i to się udaje, ale tylko w przypadku koralików. Muszę się przyznać, że nakupiłam mnóstwo włóczek i szydełkuję z nich chusty oraz kocie posłania. Oczywiście, pochwalę się na blogu już niedługo ;)

handmade, rękodzieło, beadweaving, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, kolczyki, earrings, długie kolczyki, koraliki superduo, beads, koraliki, superduo beads, fire polish, miyuki, koraliki seastar, koraliki rondelle, stal szlachetna

Kolczyki mają długość 7 cm i są naprawdę lekkie, przyjemnie dyndają na uchu. Mam jeszcze parę różnych kolorów koralików rondelle, więc ten wzór na pewno powtórzę. Może tym razem w formie bransoletki albo naszyjnika? 

handmade, rękodzieło, beadweaving, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, kolczyki, earrings, długie kolczyki, koraliki superduo, beads, koraliki, superduo beads, fire polish, miyuki, koraliki seastar, koraliki rondelle, stal szlachetna

Kolczyki "Lucerna": 
- sztyfty i łańcuszek ze stali szlachetnej 
- SuperDuo Opaque White-Nebula
- Fire Polish Pastel Lt. Sapphire 3mm
- SeaStar rondelle w kolorze ametystowym 4x6mm
- Miyuki Round Silver 8/0 i 15/0 

Komentarze

  1. Prześwietne, podoba mi się ich forma, a jeszcze bardziej to jakie kolorki dobrałaś :) Cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, tak jak napisała Natalia - wszystko idealnie współgra :) A że szewc bez butów - mam to samo, biżuteria się rozchodzi w międzyczasie, nie ma kiedy zrobić czegoś dla siebie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak to wygląda xD Cieszę się, że zajrzałaś do mnie, dziękuję! :)

      Usuń
  3. Przepiękne latarenki, napatrzeć się nie mogę :) Świetnie by wyglądały w formie bransoletki. Braki w biżuterii znam doskonale. Ciągle coś tworzę, a jak potrzebuję coś dobrać np. do bluzki to nie ma z czego wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę uzupełnić rondelle i zająć się koniecznie bransoletką ;)
      Widzę, że brak biżuterii to nie tylko mój problem :D

      Usuń
  4. Ale śliczne, wprost uwielbiam takie dłuższe na łańcuszku, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne... Rozumiem Cię doskonale... Mną też zawładnęły włóczki i szydełko, ale wracam i będę wychwalać swe rękodzieło... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się w końcu przeprosić z koralikami, ale jak to zrobić, jak włóczki wołają? ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram