TWIRL

Rok 2020 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia. Współcześni kronikarze wspominają, iż z wiosny szarańcza w niesłychanej ilości wyroiła się z Dzikich pól i zniszczyła zasiewy i trawy, co było przepowiednią napadów tatarskich. Latem zdarzyło się wielkie zaćmienie słońca, a wkrótce potem kometa pojawiła się na niebie...
No dobra, odłóżmy Sienkiewicza na bok. Tak poważnie mówiąc, to w tym roku dzieje się wszystko, co możliwe i z tego wynika moja (kolejna...) dłuższa nieobecność na blogu. Życie realne jest ważniejsze niż to wirtualne i czasem trzeba wybrać priorytety. Tylko tyle i aż tyle. 
A z lepszych spraw - porządkując komputer i różne przyległości, znalazłam folder ze zdjęciami prac, które zrobiłam wieki temu, ale których nie miałam okazji jeszcze zaprezentować. Nie są monumentalne, ale wciąż piękne, więc nie dajmy im dłużej czekać! 

TWIRL

beadweaving, handmade, rękodzieło, handmade jewellery, minos par puca, Les perles par Puca, earrings, kolczyki, koraliki, beads, toho,

Nic wielkiego, a jednak mają coś w sobie - mowa oczywiście o kolczykach, wyplecionych na podstawie tutorialu Dotti Dots, autorstwa Agaty z Royal Stone. Bardzo lubię royalowe tutoriale na kolczyki, są zawsze proste i świetnie opisane, a efekt bardzo elegancki. 

beadweaving, handmade, rękodzieło, handmade jewellery, minos par puca, Les perles par Puca, earrings, kolczyki, koraliki, beads, toho,

Mam w swoich zasobach kilka wersji kolorystycznych (tylko jakim cudem nie mam znów pary dla siebie?). Tę konkretną parę wyplotłam dla mojej imienniczki, aby przyniosły jej szczęście w nowej pracy. 

beadweaving, handmade, rękodzieło, handmade jewellery, minos par puca, Les perles par Puca, earrings, kolczyki, koraliki, beads, toho,

Są leciutkie i pięknie prezentują się na uchu. Wyplatanie ich to niemal terapeutyczne zajęcie i tak długo, jak długo nie pomylimy kolorów, nie ma się czym stresować. To także idealna robótka, kiedy goni nas czas - wyplecenie tej pary zajęło mi jakieś dwie godziny i to tylko dlatego, że się nie śpieszyłam ;) Za to ze zdjęciami jak zawsze byłam w biegu, co, niestety, widać. 
Łącznie z biglem i kwiatkiem, mają długość 7 cm. 

beadweaving, handmade, rękodzieło, handmade jewellery, minos par puca, Les perles par Puca, earrings, kolczyki, koraliki, beads, toho,

Kolczyki "Twirl": 
- koraliki Minos par Puca 2,5x3mm: Light Gold Matte, Red Metallic Mat, Metallic Dark Blue
- Toho Round 11/0 Permanent Finish Galvanized Starlight
- długość: 7cm 

Komentarze

  1. Śliczne kolczyki! Podoba mi się to zestawienie kolorów. Super efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są i nawet w moim kolorze, tyle że ostatnio noszę tylko wkrętki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio w ogóle nie noszę biżuterii, bo i z domu mało wychodzę ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Prześliczne te kolczyki, delikatne ale widoczne :) Ja tam ostatnio także w sieci nie siedzę, ten rok jakoś wyssał mnie z sił, na szczęście co jakiś czas coś mnie natchnie i kilka prac na raz powstaje więc czasem mam się z czym pokazać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten rok do najlepszych i najszczęśliwszych nie należy. Trzymam się myśli, że w końcu nadejdzie ten 2021 i będzie lepiej.
      A czas, jaki znajdę, wolę jednak poświęcić na rękodzieło niż pisanie postów ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram