DANCING QUEEN

Obiecałam, obiecałam i jest! Ten wisior ma szczególne znaczenie - to moja pierwsza i przez długi czas jedyna praca wykonana w 2020 roku (spokojnie, już wróciłam do gry!) i to wykonana dla specjalnej osoby - dla mojej starszej siostry, Majki, która w styczniu obchodziła okrągłe, 40. urodziny. Taka okazja wymaga odpowiedniego prezentu, więc musiałam wspiąć się na wyżyny kreatywności ;) Jestem bardzo dumna z uszytego wisiora i wiem, że spodobał się ogromnie - całą imprezę urodzinową jubilatka przetańczyła w nim oraz wręczonym na Boże Narodzenie komplecie biżuterii.

DANCING QUEEN

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa
Chciałam, żeby było na bogato - miał być duży, miał błyszczeć i przyciągać spojrzenia, a do tego miał być elegancki... Trochę tych wymagań wobec tego wisiora miałam, więc wyciągnęłam wszystkie przydasie, kaboszony i kryształki z pudeł, żeby uszyć coś wystrzałowego. I przy okazji pozbyłam się absolutnie wszystkich czarnych bicone'ów ;) 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Fotografowanie tego cudeńka było szalenie trudne i to nie tylko dlatego, że (jak zawsze) odbywało się w biegu. Błyszczy się sto razy bardziej niż możecie sobie wyobrazić, a tego żaden amatorski aparat nie udźwignie - stąd mnóstwo prób i zbliżeń, żeby chociaż odrobinę tego błysku Wam przekazać. 
Punktem wyjściowym dla mnie był piękny kaboszon - czarny agat z druzą i jasną smugą pełną błyszczących drobinek (która na zdjęciach, uparcie, wychodzi na niebiesko). 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Do tego piękny, srebrny guzik i spory, fasetowany kryształek. Całość obszyłam bardzo prosto, ale w prostocie tkwi tajemnica - na obszywanie całego wisiora zużyłam ogromne ilości fasetowanych bicone'ów, dodających eleganckiego blasku całości. 
Wisior zakończyłam kropką onyksu oraz kulką terahertzu - to nietypowy materiał, który powstaje sztucznie w laboratorium, a wykorzystywany jest w biżuterii dzięki swojej lekkości i urodzie - błyszczy zawsze, bez względu na swój szlif. 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Tył również się błyszczy, dzięki podszyciu wisiora ekoskórką z wzorem w kształcie rybich łusek. Efekt piękny, ale raczej go nie będę powtarzać, bowiem szycie przez tą ekoskórkę to mordęga - łatwo się rozrywa, a łuski odpadają. 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Chociaż okoliczności pogodowe nie sprzyjały, starałam się zrobię jak najwięcej zdjęć, żeby móc pochwalić się przed Wami tym cudem ;) 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Wisior jest bardzo ciężki, więc zawiesiłam go na krawatce zrobionej z koralików i skórzanym rzemieniu. Od krawatki do końca onyksowej kropli ma długość 17 cm. 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Szalenie podoba mi się efekt, jaki osiągnęłam przy wykorzystaniu koralików ZoliDuo. Muszę zaopatrzyć się w więcej kolorów i wykorzystać je w hafcie jeszcze nieraz ;) 

rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, agat, agat z druzą, kaboszon, guzik, kryształek, superduo, zoliduo, koraliki, toho, miyuki, czeski bicone, onyks, terahertz, srebro, czerń, czarny, srebrny, biżuteria karnawałowa

Wisior "Dancing Queen": 
- Agat z druzą; fasetowany kryształek w kształcie łezki; srebrny ozdobny guzik 
- Toho Treasure Opaque Jet
- Miyuki Delica Galvanized Silver 11/0
- Toho Round 8/0, 11/0 , 15/0 Opaque Jet
Czeski bicone 6mm i 3mm
- SuperDuo Jet; Silver;
- ZoliDuo Left, Right Aluminium Silver
- Onyks, kropla
- Terahertz kula fasetowana star 6mm 

Komentarze

  1. Bardzo, bardzo ładny! Pozdrawiam serdecznie. Ada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za wizytę i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O. MAMO. Dopiero co było kilka takich minimalistycznych projektów, takich delikatności, a tu proszę jaki kaliber!! Cudo, fantastyczna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zaskakiwać ;) a przez długi czas tak naprawdę celowałam tylko w wielkie projekty, minimalizm gości u mnie od niedawna. Dziękuję pięknie za miłe słowa! :)

      Usuń
  3. Siostrze najserdeczniejsze życzenia przesyłam, a Tobie gratuluję talentu- przepiękną biżuterie tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wisior :) Połączenie czerni i srebra jest bardzo eleganckie, zwłaszcza w tak bogatej kompozycji. I pomyśleć, że jeszcze cały błyszczy... Na żywo musi robić jeszcze większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisior, dopracowany, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Ci powiedzieć Kajko, że tym razem zaszalałaś i stworzyłaś prawdziwe cudo! Wisior jest po prostu magiczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, aż nie wiem co napisać, mega wypasiony ten wisior! :) Do tego idealnie w moim guście, więc tylko siedzę i podziwiam z rozdziawioną gębą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och! Idealny do niejednej mojej stylizacji. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram