MAYA

Świąteczne drobiazgi mają to do siebie, że robię je w biegu, a potem w jeszcze większym biegu fotografuję - tak było też w tym przypadku (nowa świąteczna tradycja?). Zdjęcia robiłam w naprawdę ekstremalnych warunkach i cieszę się, że cokolwiek z tego wyszło, bo komplecik jest naprawdę wart pokazania ;)

MAYA

beadweaving, beading, beads, raw stitch, ścieg raw, rękodzieło, handmade, handmade jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, komplet biżuterii, jewellery set, kolczyki, earrings, bransoletka, bracelet, chwost, fire polish, toho, karnawał, elegancja, elegance, czerń, srebro, silver, black

Ten elegancki komplecik zrobiłam jako prezent choinkowy dla mojej starszej siostry i już wiem, że równie pięknie prezentowała się w nim moja nastoletnia siostrzenica na jednej z 18-tek, na którą była zaproszona. Lubię jak moja biżuteria jest noszona, to chyba największy z dowodów uznania :) 

beadweaving, beading, beads, raw stitch, ścieg raw, rękodzieło, handmade, handmade jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, komplet biżuterii, jewellery set, kolczyki, earrings, bransoletka, bracelet, chwost, fire polish, toho, karnawał, elegancja, elegance, czerń, srebro, silver, black

Postawiłam na czerń i błysk, bo klasyka zawsze się sprawdza i pasuje do wszystkiego. I, oczywiście, nie chciałam pytać o kolory, aby nie zepsuć niespodzianki!

beadweaving, beading, beads, raw stitch, ścieg raw, rękodzieło, handmade, handmade jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, komplet biżuterii, jewellery set, kolczyki, earrings, bransoletka, bracelet, chwost, fire polish, toho, karnawał, elegancja, elegance, czerń, srebro, silver, black

Pierwsze powstały kolczyki. Koniecznie chciałam, aby były to długie chwosty i akurat wpadły w moje zbiory cieniowane, barwione egzemplarze, które idealnie spełniły swoje zadanie. Oplot chwostów to totalny freestyle, oparty o ścieg RAW i moje doświadczenia z nim związane. Prościzna, ale bardzo efektowna :) 
I, po czasie, zorientowałam się, że coś bardzo podobnego możecie znaleźć na blogu Pasartu, w tutorialu Pauli Ziemskiej. Wielkie umysły myślą podobnie! 

beadweaving, beading, beads, raw stitch, ścieg raw, rękodzieło, handmade, handmade jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, komplet biżuterii, jewellery set, kolczyki, earrings, bransoletka, bracelet, chwost, fire polish, toho, karnawał, elegancja, elegance, czerń, srebro, silver, black

Fasetki Fire Polish pięknie odbijają światło, dodając niezbędną ilość błysku ;)    

beadweaving, beading, beads, raw stitch, ścieg raw, rękodzieło, handmade, handmade jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, komplet biżuterii, jewellery set, kolczyki, earrings, bransoletka, bracelet, chwost, fire polish, toho, karnawał, elegancja, elegance, czerń, srebro, silver, black

Bransoletka to dokładnie ten sam wzór co na kolczykach. Pięknie się mieni i jest okropnie koralikożerna - przy najbliższej okazji muszę uzupełnić swoje zapasy czarnych Fire Polish ;) 

beadweaving, beading, beads, raw stitch, ścieg raw, rękodzieło, handmade, handmade jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria handmade, komplet biżuterii, jewellery set, kolczyki, earrings, bransoletka, bracelet, chwost, fire polish, toho, karnawał, elegancja, elegance, czerń, srebro, silver, black

Bransoletkę wykończyłam, jak zawsze, zawieszką. Wszystkie elementy metalowe w bransoletce to stal chirurgiczna, a w kolczykach - srebro. 
Majka, moja siostra, dostała jeszcze jeden prezent, bowiem w styczniu dołączyła do grona 40-latków, ale o tym opowiem w którymś z następnych postów ;) Uważni obserwatorzy widzieli już co nieco na moim Instagramie!

Komplet "Maya":
- Toho Round 11/0 i 8/0 Opaque Jet
- Fire Polish 4 mm SilverLined Crystal AB
- Fire Polish 3 mm Jet

Komentarze

  1. Przepiękny komplecik, osobiście bardzo lubię taką klasykę z błyskiem, pasuje do wszystkiego i zawsze wygląda zachwycająco :) Super pomysł na chwosty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet biżuterii. Elegancki i bardzo błyszczący. Lubię takie klasyczne połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Klasyka jest dobra na wszystko ;)

      Usuń
  3. Każda ilość firepolish zawsze się przyda! :D Tutaj w przepięknej odsłonie, eleganckiej i ponadczasowej. Taki komplet można nosić cała lata i bez względu na przemijające mody zawsze będzie aktualny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł i cieszę się, że się udało ;) Ściskam ciepło!

      Usuń
  4. Przepiękny, elegancki komplet :) Klasyka, oszczędna forma i odpowiednia ilość błysku zawsze się sprawdzają :) Świąteczna tradycja pośpiechu zadomowiła się i u mnie, chociaż dążyłam do całkiem innej... może w tym roku się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie co roku powtarzam, że zacznę wcześniej i nie będzie pośpiechu... I nigdy się nie udaje ;)

      Usuń
  5. Świetny komplecik i rzeczywiście bardzo uniwersalny, do wszystkiego będzie pasować. Totalnie "moje" kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czerń i srebro zdecydowanie mają "to coś" ;) Pozdrawiam ciepło, Aniu!

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram