COLETTE

Ostatnio ciągnie mnie w minimalistyczne klimaty i proste oplatanie kryształków, więc dzisiaj kolejna para delikatnych kolczyków, których całe piękno tkwi w nietypowej kolorystyce i refleksach. Ale spokojnie, spokojnie, nie porzuciłam większych form i w następnym poście zobaczycie coś naprawdę na bogato! ;)

COLETTE

beadweaving, kolczyki, earrings, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, swarovski, swarovski delite, kryształki, crystals, pear, miyuki beads, srebro

W tych pięknych kryształkach od Swarovskiego zakochałam się już dawno (dokładnie takie kolor kryształków możecie podejrzeć w moich weselnych kolczykach SPARKLE) i to właśnie dla nich planowałam tak delikatny oplot. Ich kolor i refleksy idealnie trafiły w mój gust, ale, co jest chichotem losu, te kolczyki nie trafiły do mnie, a do dziewczyny mojego kuzyna jako prezent choinkowy. Nic straconego, kolejna para kryształków czeka na swoją kolej! 

beadweaving, kolczyki, earrings, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, swarovski, swarovski delite, kryształki, crystals, pear, miyuki beads, srebro

Idealnie udało mi się opleść tył, chociaż nieidealnie dobrałam kolory (między Silver a Galvanized Silver jest jednak różnica...). Na szczęście, najbardziej widać to tylko na zdjęciu - na żywo ta różnica jest niewidoczna, musicie mi uwierzyć na słowo ;) 

beadweaving, kolczyki, earrings, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, swarovski, swarovski delite, kryształki, crystals, pear, miyuki beads, srebro

To są prawdziwe maleństwa. Oczywiście zapomniałam je zmierzyć (jestem starszą panią pod 30., mam prawo mieć sklerozę! ;), dlatego dla porównania zdjęcie z monetą, na którym również pięknie widać jak mienią się kryształki. 

beadweaving, kolczyki, earrings, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, swarovski, swarovski delite, kryształki, crystals, pear, miyuki beads, srebro

Kolczyki "Colette": 
- Miyuki Delica Galvanized Silver 11/0 
- Miyuki Round Silver 15/0 
- Swarovski Pear Fancy Stone 14x10mm Lavender DeLite
- srebrne bigle

Jeszcze słówko o zmianach na blogu - bo trudno ich nie zauważyć. Szablon jest autorstwa niezwykle utalentowanej Karoliny, tworzącej pod marką Karografia, która była tak miła, że dostosowała szablon dostępny u siebie w sklepiku do kolorystyki mojego bloga. Logo zmieniło się dzięki umiejętnościom Marty, którą z wielką chęcią polecam każdemu. (A jeśli chcecie poczytać trochę o książkach od strony technicznej i poznać parę ciekawostek językoznawczych, zapraszam na jej blog Postscript.pl)
Dajcie znać, jak się podobają zmiany na blogu! Bądźcie zdrowi i bezpieczni - #zostańwdomu to obecnie podstawa, chociaż jest nielekko - co chyba widać w sposobie pisania przeze mnie postów. Nie mam na to kompletnie ochoty (na szczęście, powoli znów zaczyna mi się chcieć dziergać!) i ciężko mi sklecić słowa, kiedy dostaję już na głowę od siedzenia w domu i martwienia się o przyszłość. Ale jakoś damy radę, co nie?

Komentarze

  1. Urocze kolczyki, cudne, eleganckie i jedne z tych co to i do wielkiej kreacji i do dżinsów założyć można :-) Podziwiam kunszt i misterność wykonania :-) Zmiany fajne, wszystko bardzo czytelne i przejrzyste :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki efekt chciałam osiągnąć i cieszę się, że podołałam ;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Śliczne maleństwa! Podoba mi się w nich wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Starsza pani pod 30?! HALO, niektórzy tu już mają 3 z przodu i się za starszych nie uważają (chociaż też nie wszystko pamięają! :D). Ślicznie wyszły, są z jednej strony delikatne, ale na pewno będą przyciągały spojrzenia :) A różnica w kolorach często jest widoczna dopiero na zdjęciu albo w innym świetle. Mam taką chustę, do której dokupiłam biały motek innej marki na końcówkę bordiury. I w sztucznym świetle kontrast jest porażający, ale na dworze w ogóle nie widać różnicy. Jakaś rękodzielnicza magia.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście, zawsze można mówić, że taki miał być efekt końcowy ;)
      Ja, jak to kiedyś ciepło powiedziała o mnie moja siostra, mam starą duszę :P ;)

      Usuń
  4. Blog po zmianach wygląda bardzo profesjonalnie :) Kolczyki śliczne i eleganckie, a jednocześnie nie narzucają się swoją wielkością :) Aparat często widzi więcej niż my, ja niektóre szczegóły w mojej biżuterii zauważam dopiero po zrobieniu zdjęć. Rozumiem brak chęci na pisanie, sama popadłam w jakiś marazm, mimo że nie siedzę w domu cały czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama nie wiem, czy to siedzenie w domu bardziej mi odpowiada czy mnie denerwuje... Wiem, ze mam już dość i, chyba jak wszyscy, chciałabym, żeby to się wreszcie skończyło ;)
      Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  5. Wspaniałe kolczyki, jak zawsze podziwiam świetnie dobraną formę do kolorystyki dzięki czemu Twoje prace są po prostu szałowe nawet jak niewielkie ;) Ja przyznam że w domu mi nie nudno, jestem typowym domatorem a z przydasiami i serialami żadne zamknięcie mi nie straszne ;) Szkoda jedynie takiej ślicznej pogody, ale najważniejsze zdrowie. Zmiany na blogu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem domatorem, ale chyba juz zaczynam tęsknić za wyjściem chociażby do parku, szczególnie, że niejeden mam pod bokiem ;)
      Dziękuję za tyle miłych słów, aż się zarumieniłam <3

      Usuń
  6. Śliczne kolczyki, a te kryształki rzeczywiście niesamowicie się mienią, są takie hipnotyzujące :) Zmiany oczywiście zauważyłam, nowy szablon jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż jęknelam..kolczyki idealne, dla księżniczki! Mogła bym je ukraść i nawet nie mieć wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, miałam dokładnie takie same odczucia :D Dziękuję pięknie!

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram