MARTHESE

Te piękne, niebieskie kryształki kupiłam wieki temu i na pewno miałam wobec nich jakiś konkretny plan, ale, jak to kiedyś ze mną bywało, nie zapisałam go sobie ;) Przeleżały tak w moich zbiorach długie miesiące, aż w końcu padło na eleganckie, długie kolczyki z łańcuszkami, które już znalazły swój dom na drugim końcu Polski u przemiłej pani Marty. 

MARTHESE

beadweaving, beading, ręcznie robione, handmade, koraliki, beads, miyuki beads, miyuki, kryszałki, kwadratowe kryształki, kolczyki, earrings, łańcuszki, fire polish, niebieskie, blue, blue jewellery, jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria, stal chirurgiczna

Już od dawna chciałam opanować tajemną sztukę oplatania koralikami kwadratowych kryształków i zupełnym przypadkiem natrafiłam na genialny w swojej prostocie tutorial autorstwa Galiny, tworzącej pod marką "Sjamgal beads". Dla wszystkich chętnych - i dla mnie, aby tutorial mi nie zaginął ;) - podsuwam link do części pierwszej oraz części drugiej.

beadweaving, beading, ręcznie robione, handmade, koraliki, beads, miyuki beads, miyuki, kryszałki, kwadratowe kryształki, kolczyki, earrings, łańcuszki, fire polish, niebieskie, blue, blue jewellery, jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria, stal chirurgiczna

Tutorial można doskonale dostosować do każdej wielkości kryształków, a tył w pełni satysfakcjonuje mój wewnętrzny perfekcjonizm ;) Dla przykładu - w tutorialu są pokazane kryształki o boku 8 mm, natomiast w moich kolczykach to kryształki o boku 12 mm. 

beadweaving, beading, ręcznie robione, handmade, koraliki, beads, miyuki beads, miyuki, kryszałki, kwadratowe kryształki, kolczyki, earrings, łańcuszki, fire polish, niebieskie, blue, blue jewellery, jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria, stal chirurgiczna

Ostatnio ciągnie mnie do bardzo prostych form i, o dziwo, do kolczyków - chociaż z kolczykami zawsze mam ten problem, że muszę zrobić dwie takie same rzeczy ;) 
W tej parze też postawiłam na prostotę - srebrne koraliki, łańcuszki i bigle ze stali chirurgicznej, a do tego kilka niebieskich Fire Polish, które pięknie odbijają światło. 

beadweaving, beading, ręcznie robione, handmade, koraliki, beads, miyuki beads, miyuki, kryszałki, kwadratowe kryształki, kolczyki, earrings, łańcuszki, fire polish, niebieskie, blue, blue jewellery, jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria, stal chirurgiczna

Kolczyki mają 9,5 cm długości i są leciutkie jak piórko. 
Ogromnie mi się podobają i planuję zrobić sobie podobne, ale z okrągłych lub trójkątnych kryształków - póki sytuacja jest jaka jest staram się oszczędzać pracy kurierom, a i sama muszę trochę zacisnąć pasa. To dobra okazja, aby sięgnąć po koralikowo-kryszałkowe zapasy :) 

beadweaving, beading, ręcznie robione, handmade, koraliki, beads, miyuki beads, miyuki, kryszałki, kwadratowe kryształki, kolczyki, earrings, łańcuszki, fire polish, niebieskie, blue, blue jewellery, jewellery, biżuteria ręcznie robiona, biżuteria, stal chirurgiczna

Kolczyki "Marthese":
- Miyuki Delica Palladium Plated 11/0
- Miyuki Round Silver 15/0
- Fire Polish Mate Lt. Sapphire AB 4mm
- Kwadratowe fasetowane kryształki 12x12 mm 

Komentarze

  1. Masz takie zapasy koralików, kryształków i kaboszonów, że przetrwasz nawet najdłuższą kwarantannę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, żadna kwarantanna mi nie straszna :D

      Usuń
  2. Pięknie połączyłaś wszystkie elementy. Idealnie dobrane kolory. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego. Chętnie bym nosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota jest często najlepsza :) łańcuszki fajnie dopełniły tą misterną plecionkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, może i minimalistyczne, ale maja w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowanie i gromadzenie świecidełek leży w sroczej naturze. Kiedyś się przyda. Tez tak mam, że 5, 6 letnie kryształki czekają. Twoje wreszcie wyszły na świat. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekają i nabierają mocy urzędowej. Na każdy kryształek przyjdzie czas ;) Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczne kolczyki, uwielbiam ten odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest jednym z najurodziwszych odcieni :) Pozdrawiam, Aniu!

      Usuń
  7. Piękne, minimalistyczne kolczyki. Prezentują się zjawiskowo :) Też postanowiłam w obecnym czasie nic nie dokupowywać. To niezłe ćwiczenie na kreatywność, kiedy ma się do dyspozycji tylko (albo aż) swoje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznaję, że postanowienie złamałam w ramach prezentu świąteczno-pocieszycielskiego od przyjaciółki ;) Ale obiecałam sobie dokończyć parę projektów w czasie kwarantanny, niektóre mają nawet 4 lata!

      Usuń
  8. Ależ elegancko i z fasonem! Bardzo klasyczne, ponadczasowe połączenie kształtów i kolorów, takie kolczyki będzie się chciało nosić całe lata. Aż zazdroszczę nowej właścicielce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie komplementy ;) Też ciężko było mi się z nimi rozstawać, są przepiękne, nieskromnie powiem!

      Usuń
  9. Wspaniałe kolczyki, proste, eleganckie, efektowne - czego chcieć więcej :) Mogę tylko pozazdrościć nowej właścicielce ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram