DOMINIQUE

No, nie powiem. Trochę się zastanawiałam, trochę była decyzja podjęta, potem zdanie zmieniłam i tak się to kręciło... Bo wiecie, ja jestem ostatnią osobą, która tu będzie prosiła o komentarze i wejścia, ale tak drastyczny spadek zainteresowania blogiem trochę mnie podłamał. Nie, żebym przywiązywała do tego wielką uwagę i traktowała to jak kwestię życia i śmierci, ale smuteczek był. Rozumiem prymat takich mediów społecznościowych jak Instagram czy Tik Tok, ale nie czuję tego klimatu kompletnie. Jak jeszcze sobie z Instagramem jakoś radzę, tak Tik Toka nawet nie próbuję. To blog był zawsze miejscem, gdzie się czułam najbardziej komfortowo, bo lubię snuć opowieści o swoich udziergach, zapoznawać Was z historiami powstania, dzielić się wskazówkami. Myślałam o zamknięciu go, ale jednak, dzięki wsparciu tych nielicznych, ale wiernych przyjaciół i znajomych, wciąż tu jestem. I chyba będę dalej ;)

A ze mną będzie moja twórczość - dzisiaj prezentuje się przepiękny, delikatny komplecik z kryształkami, który na urodziny podarowałam najmłodszej siostrze. 

DOMINIQUE

handmade, rękodzieło, beading, beadweaving, koralikowanie, koraliki, rivoli, Swarovski, kryształek, komplet, kolczyki, wisiorek celebrytka, bandmade jewellery, earrings, pendant,

Młoda nie nosi okazałej biżuterii, więc w jej przypadku musiało to być coś niewielkiego i eleganckiego - więc musiały to być groszki! Chodzi oczywiście o "Groszki grzechu warte", czyli wzór na oplot kryształków rivoli, autorstwa mistrzyni, jaką bez wątpienia jest Weronika Kaczor. Uwielbiam ten wzór i wracam do niego często, a groszki cieszą się taką miłością wszystkich wokół, że nie zdążę im nawet zdjęcia zrobić ;) 

handmade, rękodzieło, beading, beadweaving, koralikowanie, koraliki, rivoli, Swarovski, kryształek, komplet, kolczyki, wisiorek celebrytka, bandmade jewellery, earrings, pendant,

Tym razem postanowiłam zrobić nie tylko kolczyki, ale również malutki wisiorek, coś a'la celebrytka. Dyskretna, delikatna i elegancka biżuteria zawsze się sprawdza. 

handmade, rękodzieło, beading, beadweaving, koralikowanie, koraliki, rivoli, Swarovski, kryształek, komplet, kolczyki, wisiorek celebrytka, bandmade jewellery, earrings, pendant,

Trochę kombinowania było z tym, aby maleńkiego wisiorka nie przytłoczyć za ciężkim łańcuszkiem, na szczęście, coś tam jeszcze w moich zapasach było. Wyszło świetnie, a do tego fioletowo - aż mnie kusiło, aby zostawić komplecik dla siebie, ale dzielna byłam ;) 

handmade, rękodzieło, beading, beadweaving, koralikowanie, koraliki, rivoli, Swarovski, kryształek, komplet, kolczyki, wisiorek celebrytka, bandmade jewellery, earrings, pendant,

Komplet nie byłby kompletem bez pary kolczyków. Można nosić razem, można oddzielnie, w zależności od chęci i nastroju. 

handmade, rękodzieło, beading, beadweaving, koralikowanie, koraliki, rivoli, Swarovski, kryształek, komplet, kolczyki, wisiorek celebrytka, bandmade jewellery, earrings, pendant,

Absolutnie nie mam żadnych anegdot o tym komplecie. Jedyne, na co mogę ponarzekać, to zdjęcia, ale nie wymagajmy cudów od mojego aparatu, myślę, że i tak nie jest źle, a namiot bezcieniowy robi robotę. Nie wszystko jest idealnie, ale hej, wstydu chyba nie ma? 

handmade, rękodzieło, beading, beadweaving, koralikowanie, koraliki, rivoli, Swarovski, kryształek, komplet, kolczyki, wisiorek celebrytka, bandmade jewellery, earrings, pendant,

Biżuteria wręczona, spodobała się, czegóż chcieć więcej? :)

Komplet "Dominique" - kolczyki i wisiorek: 
- Swarovski rivoli stone violet 8mm
- Fire Polish Crystal Matted 3mm
- Miyuki Silver 11/0 i 15/0
- elementy metalowe ze stali chirurgicznej

Komentarze

  1. Śliczny. Że też masz cierpliwość takie maleństwa oplatać. Szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dla mnie mega terapeutyczne zajęcie. Ściskam Cię cieplutko, Betko!

      Usuń
  2. Komplecik zachwyca i na pewno będzie się pięknie prezentował na nowej właścicielce:)
    co do spadku, to jest chyba na wszystkich blogach, ale może i to jest najlepsze- kameralne i zgrane grono ?
    Ja nawet insta nie czuję, co dopiero Tic Tok;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba takie zgrane grono jest najlepsze, niemniej, miło czasem coś poczytać o swojej twórczości na blogu. Cieszę się, że tu bywasz, Renato, to bardzo ważne :)

      Usuń
  3. Jakie znowu rozważanie zamknięcia bloga?!
    Dla mnie blogi są najfajniejszą formą bycia na bieżąco z twórczością osób, które lubię śledzić, bo na facebooku widzę zwykle ciągle posty tych samych osób (niech żyją algorytmy fb...).
    Co prawda nędznym jestem przykładem, bo podobnie jak Ty słabo umiem w social media xD (fb i instagram mam, chociaż z regularnością wpisów jest moocno średnio, na twitterze i tiktoku nawet nie posiadam kont :P ), ale dziewczyno! Nie łam się i nie odchodź, strasznie by było szkoda.

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Algorytmów FB nie ogarniam i tam też coraz mniej zaglądam, bo robi się to dla mnie strasznie nieczytelne medium. Już Instagram wolę, chociaż regularność pada.
      Dziękuję, za takie miłe słowa, szczególnie od osoby, która jest dla mnie wzorem i inspiracją, przez której bloga się zainteresowałam koralikami :* Pozdrawiam jak najcieplej!

      Usuń
  4. Kajko, te maluszki są prześliczne i przesłodkie :)). Jeśli chodzi o bloga, to nie tylko Tobie ostatnio mocno spadły statystyki. Też mam znacznie mniej wejść niż kiedyś, ale poniekąd jest to moja wina, bo zdecydowanie rzadziej publikuję posty. I patrząc na inne blogi to chyba większość tak właśnie ma. Nie wiem, czy nadchodzi nieuchronny koniec bloga, bo życie przeniosło się na inne social media, ale póki tli się iskierka, trzeba ten ogień podtrzymywać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z regularnością u mnie kiepsko, ale próbuję po raz kolejny coś z tym zrobić. Podtrzymujmy kaganek blogowania najdłużej jak się da ;)
      Ściskam ciepło!

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram