COSMIC

Powrót do koralików zaowocował niesamowitym wręcz pragnieniem rękodzielniczenia... Tylko zupełnie nie miałam pojęcia, co chcę zrobić. Znaczy, wiedziałam, że chcę zająć się haftem koralikowym, że chcę opleść kaboszon, ale nie miałam pojęcia, który. Miał być labradoryt, ale okazało się, że nie odpowiadają mi żadne koraliki do zaplanowanego projektu, więc przeglądałam te swoje zasoby, aż po dwóch dniach zgarnęłam kilka i poszłam do Najlepszej z Przyjaciółek i kazałam wybierać. No i wybrała, a w nagrodę dostała powstały wisior ;) 

COSMIC

handmade, rękodzieło, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, koraliki, beads, fire polish, miyuki, toho, kaboszon z żywicy,

W swojej kolekcji mam całkiem sporo żywicowych kaboszonów ze sklepu Kamolce.pl (swoją drogą polecam, tam są same cudowności!), ale jakoś do tej pory nie było okazji się z nimi zabawić - wiecie, jak ta pierwsza połowa roku u mnie wyglądała ;)  Jednak powiem wam w sekrecie, że powstała z tego mini-kolekcja, bowiem każdy z tych kaboszonów przypomina mi fragment kosmosu zamknięty w żywicy. Na pierwszy ogień niepozorny, okrągły kaboszon o niesamowitej kolorystyce. 

handmade, rękodzieło, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, koraliki, beads, fire polish, miyuki, toho, kaboszon z żywicy,

Jak już materiał został wybrany, to pomysł na oplot pojawił się sam - dość prosty, matowy, bowiem jego głównym zadaniem było podkreślenie urody kaboszonu. Odrobinę błysku zapewniają kryształki Fire Polish i taśma cyrkoniowa. 

handmade, rękodzieło, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, koraliki, beads, fire polish, miyuki, toho, kaboszon z żywicy,

Nic specjalnego, prostota jakich mało (nawet krawatka jest koralikowa, bowiem każda metalowa krawatka była za ciężka), a dało to piękny efekt. Napstrykałam przy tym całkiem sporo zdjęć, żeby pokazać Wam jak pięknie się mieni ten kaboszon. 

handmade, rękodzieło, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, koraliki, beads, fire polish, miyuki, toho, kaboszon z żywicy,

Mieni się pięknie i w zależności od kąta padania światła mamy prawdziwą tęczę! 

handmade, rękodzieło, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, koraliki, beads, fire polish, miyuki, toho, kaboszon z żywicy,

Najlepsza z Przyjaciółek twierdzi, że: czarny to taki radosny kolor, ale zgodziła się na drobne ustępstwo w postaci intensywnego podszycia kaboszonu - wiecie, że ja uwielbiam dodawać kontrastowe skórki i musiało paść na zieleń. 

handmade, rękodzieło, haft koralikowy, bead embroidery, wisior, pendant, koraliki, beads, fire polish, miyuki, toho, kaboszon z żywicy,

Bardzo mi się podoba, a jeszcze bardziej podoba się Wiewiórce, która nosi go właściwie codziennie, a to największy komplement! 

Wisior "Cosmic": 
- średnica: 4,5 cm
- kaboszon z żywicy
- Miyuki Delica 11/0 Black Matted (DB0310)
- Miyuki Delica 11/0 Galvanized Olive (DB0456)
- Toho Round 11/0 i 15/0 Opaque-Frosted Jet
- Fire Polish 4mm Vitral-Olivine
- taśma cyrkoniowa

Komentarze

  1. Śliczny. Niczego mu nie brakuje. Mieniący się kaboszon robi swoje i nie potrzeba mu już nic poza delikatnym podkreśleniem uroku, o co Ty znakomicie zadbałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i cieszę się, że tu zajrzałaś :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. W prostocie siła i Twój wisior właśnie to pokazuje, jest przepiękny!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie i również przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram