MEOW

To chyba mój prywatny rekord - dzisiaj zrobiłam zdjęcia, dzisiaj piszę notkę i dzisiaj ją opublikuję. Ja tak nigdy nie robię, zawsze te czynności rozkładam sobie na kilka dni, ale czego się nie robi, skoro wyzwanie w Szufladzie kończy się za kilka godzin? ;) 

MEOW

handmade, rękodzieło, handmade jewellery, biżuteria handmade, biżuteria ręcznie robiona, wisior, pendant, haft koralikowy, bead embroidery, kaboszon ceramiczny, koraliki, beads, toho round, miyuki delica, miyuki round, jadeit, kropla jadeitu, onyks, fire polish, howlit, łańcuszki

A wszystko zaczęło się od powrotu do mojego rękodzielniczego kącika w mieszkaniu i kompletnej pustki w głowie. Wiedziałam, że chcę zabrać się za haft koralikowy (po ponad rocznej przerwie od niego!!!), ale nie wiedziałam, za co złapać. Zapomniałam, że mam tyle pięknych kaboszonów, guzików i kamieni w swoich przybornikach ;) Z pomocą przyszła, jak zawsze, Wiewiórka i wybrała mi zapomniany, ceramiczny kaboszon z kotkiem, jeden z pierwszych, jaki kupiłam. 

handmade, rękodzieło, handmade jewellery, biżuteria handmade, biżuteria ręcznie robiona, wisior, pendant, haft koralikowy, bead embroidery, kaboszon ceramiczny, koraliki, beads, toho round, miyuki delica, miyuki round, jadeit, kropla jadeitu, onyks, fire polish, howlit, łańcuszki

Oczywiście, to miało być coś małego, najprawdopodobniej broszka albo mały wisiorek. Ale ja, jak to ja, tak się rozpędziłam, że powstał całkiem spory wisior-naszyjnik. Główny "winowajca" to moja zachcianka, aby kaboszon obszyć koralikową koronką oraz utrzymać całość w formie koła - umyśliłam sobie, że wezmę udział w wyzwaniu "Otwórz Szufladę" na blogu Szuflady, gdzie tematem są kropki, koła i okręgi

handmade, rękodzieło, handmade jewellery, biżuteria handmade, biżuteria ręcznie robiona, wisior, pendant, haft koralikowy, bead embroidery, kaboszon ceramiczny, koraliki, beads, toho round, miyuki delica, miyuki round, jadeit, kropla jadeitu, onyks, fire polish, howlit, łańcuszki

Bardzo chciałam Wam pokazać tę koronkę, bo dumna jestem z niej ogromnie, chociaż nie obyło się bez prucia - niestety, mój aparat żyje własnym życiem i jak jest za dużo czerni, to sobie kompletnie nie radzi. Mam nadzieję, że cokolwiek na zdjęciach zobaczycie ;) 

handmade, rękodzieło, handmade jewellery, biżuteria handmade, biżuteria ręcznie robiona, wisior, pendant, haft koralikowy, bead embroidery, kaboszon ceramiczny, koraliki, beads, toho round, miyuki delica, miyuki round, jadeit, kropla jadeitu, onyks, fire polish, howlit, łańcuszki

Marudziłam, że to musi być broszka, bo jako naszyjnik to brakuje mu "czegoś", ale Wiewiór broszek nie nosi, więc musiałam "to coś" znaleźć. I znalazłam, łańcuszki - idealnie dopełniły pracę i dodały jej odrobiny drapieżności, chociaż kociak na kaboszonie jest taki niewinny!

handmade, rękodzieło, handmade jewellery, biżuteria handmade, biżuteria ręcznie robiona, wisior, pendant, haft koralikowy, bead embroidery, kaboszon ceramiczny, koraliki, beads, toho round, miyuki delica, miyuki round, jadeit, kropla jadeitu, onyks, fire polish, howlit, łańcuszki

Tył wyjątkowo nie jest kontrastowy, bowiem żadna turkusowa skórka mi odcieniem nie pasowała. A czerń jest dobra na wszystko!

handmade, rękodzieło, handmade jewellery, biżuteria handmade, biżuteria ręcznie robiona, wisior, pendant, haft koralikowy, bead embroidery, kaboszon ceramiczny, koraliki, beads, toho round, miyuki delica, miyuki round, jadeit, kropla jadeitu, onyks, fire polish, howlit, łańcuszki

To jedna z tych prac, która najlepiej wygląda "w zwisie", ale kombinowanie ze zwisem w ponad trzydziestostopniowym upale, z niewspółpracującym aparatem to trochę za dużo jak dla mnie i mamy to, co mamy. Śpieszę się ze zdjęciami, żeby zdążyć na Wyzwanie, więc pewnie na Instagramie pojawi się coś lepszego! Dzisiaj nawet z wymyśleniem nazwy dla wisiora miałam życiowy problem. Ufam, że mimo wszystko kot przypadł Wam do gustu, bo ja jestem zachwycona i na pewno po taki łańcuszkowy motyw jeszcze sięgnę nie raz :) 


Wisior zgłaszam na szufladowe wyzwanie "Otwórz Szufladę" - Kropki, kółka i okręgi.

Wisior "Meow": 
- wymiary: średnica koła - 6,5cm; długość z łańcuszkami - 14cm
- Miyuki Delica 11/0 Black Matted
- Miyuki Round 15/0 Silver
- Toho Round 8/0, 11/0, 15/0 Opaque-Frosted Jet
- Fire Polish Jet 3mm
- kropla jadeitu
- howlit fasetowany kula 4mm
- onyks 4mm i 8mm

Komentarze

  1. Wisior naprawdę godny podium. Brawo. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Udało się, więc kciuki na pewno pomogły!

      Usuń
  2. Przepraszam, a gdzie tekst o perfekcyjnej nieperfekcyjności?! XD A w ogóle to się polecam na przyszłość w przypadku dylematów, co robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst był na Instagramie :D Nie polecaj się, bo polecisz ;)

      Usuń
  3. Pięknie witamy w Otwórz Szufladę

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wisior! Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny, ten kociak trochę ukryty na pierwszy rzut oka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłam i jestem zachwycona!! cudny wisior:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Naprawdę imponująca praca! Piękny prezent dla kogoś wyjątkowego, kto kocha biżuterie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram