AVENOTH

Miało być spotkanie na szczycie i to w samej stolicy, ale w ostatniej chwili plany musiałam zmienić i niestety, nie spotkałam się z Michaliną, znaną w pewnych kręgach jako Avenoth. Jednak co się odwlecze to nie uciecze, w końcu nasze drogi się przetną ;) Nie miałam jednak zamiaru jechać z pustymi rękami i przygotowałam dla niej drobny upominek, który dzisiaj Wam prezentuję.

AVENOTH

handmade, jewellery, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, wisiorek, pendant, labradoryt, labradorite, beadweaving, toho, toho beads, miyuki, miyuki beads, koraliki, beads, koralikowanie,

W czasie wielokrotnych rozmów Michalina wspominała, że kompletnie "nie umie" w małe formy i jak się już za coś zabiera, to z rozmachem, więc od początku było jasne, że postaram się zrobić coś drobnego i delikatnego. Stanęło na małym kaboszonie-labradorycie o niezwykłym ogniu... i dość skomplikowanym kształcie. Oprawienie go było pewnym wyzwaniem. 

handmade, jewellery, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, wisiorek, pendant, labradoryt, labradorite, beadweaving, toho, toho beads, miyuki, miyuki beads, koraliki, beads, koralikowanie,

Od spodu kamień jest oczywiście płaski, ale jego góra jest nieco nierówna, lekko pofalowana. Kiedy już znalazłam odpowiednią ilość koralików na oplot, poszło z górki, ale prób było naprawdę sporo ;) 

handmade, jewellery, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, wisiorek, pendant, labradoryt, labradorite, beadweaving, toho, toho beads, miyuki, miyuki beads, koraliki, beads, koralikowanie,

Tył zakryłam najmniej jak się dało, aby uchwycić grę świateł w środku kamienia i go nie "zgasić". Dlatego też nie ma zwyczajnej krawatki - każda jedna przytłaczała to maleństwo. Wisiorek ma niecałe 3,5 cm długości. 

handmade, jewellery, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, wisiorek, pendant, labradoryt, labradorite, beadweaving, toho, toho beads, miyuki, miyuki beads, koraliki, beads, koralikowanie,

Labradoryty są piękne, ale fotografowanie ich... mordęga jakich mało ;) Ale w końcu na jednym zdjęciu udało mi się uchwycić niezwykłą kolorystykę kaboszonu. Kojarzy mi się z kosmosem i gwiazdami! 



A tak wisiorek prezentuje się na gwieździe z prawdziwego zdarzenia, czyli na samej Michalinie. Poprosiłam ją o kilka zdjęć, abyście mogli popodziwiać, jak drobny wisiorek podkreśla jej urodę ;) 

Wisiorek "Avenoth":
- Toho Round 15/0 Inside-Color Rain Crystal Montana Blue 
- Miyuki Delica Galvanized Silver
- Łańcuszek ze srebra

Komentarze

  1. Piękny wisior na pięknej modelce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu modelki i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Śliczny wisiorek, podziwiam minimalistyczną oprawę takiego wymagającego kamienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ;) Kamień był wymagający, ale satysfakcja z wykonanego zadania ogromna :D

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba taki skręcony wyszedł. Śliczna oprawa - pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności totalne, dawno nic tak ślicznego i minimalistycznego nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wisiorek, pięknie oprawiony kamień :) Ja bym chyba nawet nie kupiła tak nieregularnego kaboszonu, a Ty świetnie sobie z nim poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, nawet na zdjęciu nie było widać, że jest aż tak nieregularny i była to zakupowa niespodzianka ;) Dziękuję za komplementy!

      Usuń
  6. Ale cudowny naszyjnik! Kamień jest niesamowity, musiałaś się napracować z takim kształtem ale efekt jet mega :D Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie go ubrałaś, wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I chyba dlatego ta biżuteria zrobiła na mnie tak wielkie wrażenie..bo też skojarzylam z kosmosem :) piękne wisiory, ślicznie wyglądają.
    Dziękuję za odwiedziny u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram