REDDISH

Moim nowym ulubieńcem są bransoletki wyplatane z koralików, więc, gdy poproszono mnie o jakiś drobny upominek dla dziewczyny lubiącej czerwień, a w szczególności burgund, nie wahałam się ani chwili i sięgnęłam po jeden ze wzorów Lindy, prowadzącej blog Linda's Crafty Inspirations.

REDDISH

superduo, toho, miyuki, round beads, bransoletka, bracelet, handmade, rękodzieło, zapięcie magnetyczne

Burgundowy to trudny kolor, a najbliższe mu koraliki, jakie miałam w swojej kolekcji, to SuperDuo o niezwykle ciekawej barwie. Pod światło są czerwone, a noszone na ręce nabierają właśnie tej burgundowej oprawy. Aby nie przyćmić ich urody, dodałam koraliki czarne i srebrne. Tak powstała całkiem elegancka bransoletka na każdą okazję.  

superduo, toho, miyuki, round beads, bransoletka, bracelet, handmade, rękodzieło, zapięcie magnetyczne

Bransoletki Lindy wyplata się naprawdę przyjemnie - właściwie same się plotą. Na pewno sięgnę po kolejny wzór, a może skończę jedną z dawno rozpoczętych plecionek ;) 

superduo, toho, miyuki, round beads, bransoletka, bracelet, handmade, rękodzieło, zapięcie magnetyczne

Bransoletkę o długości 17 cm zakończyłam mocnym, magnetycznym zapięciem. Wiem, że obdarowanej bardzo się podoba i mam nadzieję, że przyniesie jej szczęście w nowej pracy :) 

Bransoletka "Reddish":
- SuperDuo Vitral-Siam Ruby
- Toho Round 15/0 i 8/0 Opaque Jet 
- Miyuki Round 11/0 Matte Metallic Aluminium
- Round Beads Jet 4mm

Komentarze

  1. Śliczna bransa, a to połączenie kolorów jest bardzo uniwersalne i ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka i niezwykle ciekawy wzór. Masz, Kasiu, talent do tych plecionek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie obdarowana nie narzeka na nową pracę, więc chyba szczęście przyniosła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna bransoletka ❤ Kolory świetnie razem wyglądają ,wzór bardzo ciekawy i zapięcie idealnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka o ciekawym splocie :) Nie ufam magnetycznym zapięciom, ostatnio zgubiłam bransoletkę, bo magnesy puściły. Najgorsze, że nie zdążyłam zrobić jej zdjęć... Mam nadzieję, że Twoje wytrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, szkoda wielka :( Ja zauważyłam, że najlepiej trzymają zwykłe kulki, bez żadnych ozdobników. Jedną też prawie raz zgubiłam, ale to bardziej z powodu własnej gestykulacji niż zapięcia ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram