BACK TO BLACK

Moja mama, jak każda mama, uwielbia się chwalić tym, co jej dzieci potrafią, chociaż wszystkie trzy jej córki są już dorosłe lub prawie dorosłe ;) Tak się mną nachwaliła, że jedna z jej znajomych, pani Dorota, poprosiła mnie o zrobienie kolczyków z chwostami, co też uczyniłam i co możecie podziwiać w dzisiejszym poście :)

BACK TO BLACK

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Kolczyki miały być długie, czarne i z chwostem, koniecznie na srebrnych biglach. Ze swojej strony postanowiłam dodać do projektu rivoli Swarovskiego, bo nie byłabym sobą, gdybym tego nie zrobiła ;) Chociaż chwosty uwielbiam, jak dotąd zrobiłam tylko jedną parę kolczyków z chwostami, co prywatnie uważam za małe niedopatrzenie i chyba szybko muszę to nadrobić. 

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Obłędne, 14 mm. rivoli w kolorze stone silver night oplotłam TOHO Round w dwóch kolorach i dwóch rozmiarach: Jet i Nickel 11/0 oraz 15/0. Wiedzę o tym, jak oplatać takie cudeńka odświeżyłam sobie dzięki pomocy Weraph i jej kursowi na oplatanie rivoli. To prawdziwa kopalnia wiedzy ;)

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Z tyłeczkami był problem, więc w końcu podkleiłam je czarną ekoskórką, wzorując się na Asi "Bluefairy".

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Chwosty oplotłam peyote'owymi paskami z koralików i przywiesiłam do rivoli za pomocą dużych, srebrnych ogniwek. Nie byłam przekonana, czy to będzie dobrze wyglądało, ale ogniwka idealnie pasują do kajdanowych bigli i pełnią przy tym funkcję ozdobną ;)

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Kolczyki są naprawdę długie. Ich pierwsza wersja miała aż 14 cm, ale poproszona zostałam o ich skrócenie, więc delikatnie podcięłam chwosty. Wersja końcowa miała 12 cm, ale to i tak sporo. 

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Szalenie mi się podobają, więc zdjęć sobie nie żałowałam ;) A, że po końcowej obróbce tylko kilka nadaje się do szerszej publikacji to inna sprawa...

earrings, kolczyki, rivoli, Swarovski, chwost, srebro, silver, toho, toho beads, beads, handmade, rękodzieło

Kolczyki bardzo się spodobały pani Dorocie, co mnie ogromnie cieszy. Nie jest to jednak wszystko, co dla niej zrobiłam, bo pani Dorota postawiła przede mną nie lada zadanie...

Komentarze

  1. Cudowne! Kocham czarną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, czarne i z chwostami - idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Pełne elegancji i wdzięku :) no i super wykończone dupki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Czerń ze srebrem pięknie współgra, przez co kolczyki zyskują na elegancji :) Ciekawa jestem, co to za zadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne, tyle mogę powiedzieć, bo mam dużo wytycznych co do wykonania biżuterii ;)

      Usuń
  5. Elegancja w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie bałam się, że będą za długie, ale właśnie w tej długości ich urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Rivoli uwielbiam, dyndadełka też, a szczególnie chwosty, a jak są oba w jednym to już nie może być lepiej. Patrzę i wzdycham:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja patrzę i się cieszę, że kolczyki tak się podobają ;)

      Usuń
  8. I ja się dołączę do wielbicielek chwostów. Kolczyki cudne! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście za chwostami nie przepadam, ale teraz taka moda więc sporo kolczyków z frędzlami szyję ;p Twoje natomiast to mistrzostwo :) nosiłabym :) pięknie wyglądają i wykonanie perfekcyjne, Brawo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z chwostami polubiłam, ale muszę je chyba ograniczyć, żeby się nie przejadły ;) Dziękuję pięknie, że zajrzałaś :)

      Usuń
  10. Prześwietne, klasyczne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I naprawdę świetnie się noszą :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki! Mam pytanie, czy jest możliwość wykonania podobnych, ale w szarościach z szarym chwostem (z mniejszą rozetką i węższą obręczą chwostu (aby maksymalnie obniżyć wagę kolczyków:)? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Niestety, nie sprzedaję swojej biżuterii :)

      Usuń
  13. Witam, jestem zainteresowana zakupem takich kolczyków, czy jest to mozliwe?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram