BUBBLEGUM - WYMIANKA Z "NIE Z CHIN" (CZ. 2)

Ostatnie tygodnie nie są dla mnie łaskawe pod względem koralikowym. Jakaś taka niechęć i zmęczenie mnie dopadło, kompletnie nie miałam sił na nic, a na koraliki, niestety, weny brak było. Wyjątkowo nie będzie w tym roku żadnego wpisu ze świątecznym rękodziełem, ale, na upartego, pod świąteczne posty można podciągnąć poniższy wisior. Wykonany na wspomnianą wymiankę z Agnieszką prowadzącą bloga NIE Z CHIN, ma być jednym z prezentów pod choinkę dla kogoś bliskiego. Mam nadzieję, że niespodzianki nie "spalę" ;) 

BUBBLEGUM

biżuteria, toho, koraliki, beaded ball, chwost


Lubię, a właściwie uwielbiam wyplatać beaded ballsy. To prosta, ale bardzo efektowna forma ozdoby, wystarczy wypleść kulkę i dodać kilka drobiazgów, a efekt gwarantowany ;)


Kulka jest całkiem spora i to pierwszy w mojej karierze samodzielny wzorek. No dobra, spiralka to nie wymyślny wzorek, ale to jej wyplecenia doszłam sama, bez żadnych tutoriali, więc cicho tam, jest to wzorek ;) Miało być lekko i kobieco, stąd też kolorystyka: TOHO Round 11/0 Silver-Lined Pink oraz Milky White, a także TOHO Round 11/0 Permanent Finish - Galvanized Aluminum, który zawsze wychodzi jak jasnozłoty.


Do kulki dodałam szklaną oponkę oraz opleciony koralikami mięciutki chwost, który można nosić na szyi, ale i którym można się miziać do woli ;) 


Podobny kryształek zawiesiłam na końcu nośnika, który trochę przedłużyłam łańcuszkiem. 


Do wisiorka dodałam jeszcze jedna przekładkę, różowy, przejrzysty kryształek w srebrnym okuciu, który idealnie uzupełnia całość. 
Bardzo mi się podoba i żal było się z wisiorem rozstawać, ale mam nadzieję, że spodoba się obdarowanej :) 

Na dzisiaj, na ten rok to tyle. 
Raczej przed Sylwestrem posta nie skrobnę, chyba, że uda mi się coś wydziergać.
Życzę Wam zdrowy, spokojnych, pełnych rodzinnej atmosfery Świąt, 
a w Nowym, 2017 roku, życzę sobie i Wam zdrowia oraz twórczej weny. 
Oby nigdy nas nie opuściła i zawsze łaskawa była ;) 

18 komentarzy:

  1. Piękna kula! Powinnaś pomyśleć o kolekcji takich kulek w postaci bardzo modnych teraz breloków, hit byłby gwarantowany! :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zebrać energię, bo ostatnio jej mało, i o czymś takim pomyśleć ;)

      Usuń
  2. Fajna kula, ten róż dodaje jej "niewinności".
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczęśliwego Nowego Roku, chociaż spóźnione, to szczere ;)

      Usuń
  3. Mi podoba on się bardzo i mam przeczucie ze bratowa sie w nim zakocha 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się zakochała ;)

      Usuń
  4. Śliczny wisior, jak pralinka - tak mi się skojarzyło :) Chociaż jako zawieszka na choinkę też by się sprawdził :)
    Zdrowych, radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, obfitującego w nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę o takich zawieszkach na choinkę pomyśleć w takim razie ;)

      Usuń
  5. Śliczny wisior i żeby nie powiedzieć cukierkowy, powiem pastelowy :) Super! Wesołych Świąt pełnych radości, smakołyków, prezentów i wspaniałej rodzinnej atmosfery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i cukierkowy, ja cukierki lubię ;)

      Usuń
  6. Śliczny, bardzo słodko się kojarzy :) Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby koralikowa niemoc odeszła jak ręką odjął wraz z jego nadejściem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny , jak lody waniliowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNY wisior! Kobiecy i delikatny jak najbardziej, wygląda fantastycznie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie miłe słowa i za odwiedziny :)

      Usuń
  9. Myślę, że najbardziej trafnym określeniem będzie tutaj "truskawkowy milkshake" MNIAM!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Panna Kajka dzierga , Blogger