THE UNADULTERATED CAT

...czyli nic innego jak "Kot w stanie czystym", pióra wielkiego mistrza Terry'ego Pratchetta. Do tego fantastycznego kaboszonu jak nic pasuje właśnie Świat Dysku. Niby kocur na kaboszonie steampunkowy, ale odnalazł by się w klimacie pratchettowskim, nieprawdaż? ;) I jeszcze raz, zanim przejdziemy do meritum, cytat oczywiście z Terry'ego Pratchetta (Czarodzicielstwo, tłum. Piotr W. Cholewa): 
– Chciałem powiedzieć (…) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć. 
Śmierć zastanowił się przez chwilę. 
KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE. 

THE UNADULTERATED CAT

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, jewelry, pierścionek, ring, handmade ring, beadweaving, beading, beads, koralikowy pierścionek, koraliki, miyuki, toho, kaboszon, kot, cat, steampunk, steampunk cat, cat in hat, toho, miyuki beads, toho beads

Koty są bardzo miłe - i zaświadczam to jako posiadaczka jednej, burej kocicy i współposiadaczka czarno-białego tandemu rozrabiaków. Równie miły jest kociak w okularach i cylindrze, który stał się prostym, ale efektownym pierścionkiem. 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, jewelry, pierścionek, ring, handmade ring, beadweaving, beading, beads, koralikowy pierścionek, koraliki, miyuki, toho, kaboszon, kot, cat, steampunk, steampunk cat, cat in hat, toho, miyuki beads, toho beads

Od początku wiedziałam, że ten kaboszon oprawię bardzo oszczędnie, aby nie odwracać uwagi od kota - w końcu, koty zawsze muszą być w centrum uwagi! Chciałam również, aby pierścionek był możliwie jak najmniejszy, nadający się do codziennego noszenia i po wielu próbach (czyli ciągłym pruciu oraz kombinowaniu z ilością koralików) udało mi się osiągnąć zamierzony cel. 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, jewelry, pierścionek, ring, handmade ring, beadweaving, beading, beads, koralikowy pierścionek, koraliki, miyuki, toho, kaboszon, kot, cat, steampunk, steampunk cat, cat in hat, toho, miyuki beads, toho beads

Baza pierścionka była niestety za mała na moje palce, więc całość powędrowała do mojej współlokatorki, która ma równie wielkiego kręćka na punkcie kotów jak ja ;) Ale! Ja mam w planach podobne kolczyki dla samej siebie, ale tym czasem z innych, chociaż równie steampunkowych kocich kaboszonów. 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, jewelry, pierścionek, ring, handmade ring, beadweaving, beading, beads, koralikowy pierścionek, koraliki, miyuki, toho, kaboszon, kot, cat, steampunk, steampunk cat, cat in hat, toho, miyuki beads, toho beads

Tył zabezpieczony ekoskórką i dla mojego zdrowia psychicznego oczywiście podklejony. Jestem też ogromnie zadowolona z tej mini-koronki, jaką udało mi się uzyskać na tylnej stronie. A jeśli chcecie wiedzieć, jak wkleić bazę do pierścionka, będę Was niezmiennie odsyłać do mistrzyni haftu, czyli na blog Joasi Bluefairy i do jej wpisu Jak zamontować bazę pierścionka w hafcie koralikowym. Całą resztę porad również polecam ;) 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, jewelry, pierścionek, ring, handmade ring, beadweaving, beading, beads, koralikowy pierścionek, koraliki, miyuki, toho, kaboszon, kot, cat, steampunk, steampunk cat, cat in hat, toho, miyuki beads, toho beads

Każdy kot jest fotogeniczny i tak też było z tym kociakiem - bardzo przyjemnie robiło mi się zdjęcia, jak nigdy - a wiecie, jak narzekam zawsze na tę część rękodzieła. 

handmade, rękodzieło, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, jewelry, pierścionek, ring, handmade ring, beadweaving, beading, beads, koralikowy pierścionek, koraliki, miyuki, toho, kaboszon, kot, cat, steampunk, steampunk cat, cat in hat, toho, miyuki beads, toho beads


Pierścionek ma wymiary 2,8cm na 2cm - idealny na co dzień i świetnie wygląda z dżinsami oraz kocią apaszką ;) 

Pierścionek "The Unadulterated Cat": 
- baza pierścionka
- Miyuki Delica 11/0 Nickel
- Toho Treasure Trans-Rainbow Teal
- Toho Round 15/0 Nickel

Komentarze

  1. Cudowny ten kociak- na sam widok wywołuje banana, choć ja bardziej psiarą jestem to koty też lubię potargać za uszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał wywoływać uśmiech, czyli efekt osiągnięty ;) Dziękuję!

      Usuń
  2. Śliczny pierścionek! Oprawa wyszła idealnie :-) Ja również lubię koty. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam kolejną kociarę ;)

      Usuń
  3. Piękny pierścień.
    Ja wciąż nie mogę się wziąć za Pratchetta, stoi i się kurzy czekając ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do Pratchetta ;) Moja ulubiona seria to ta o Straży Miejskiej i zawsze wszystkim polecam od tego zacząć :)

      Usuń
  4. Moja miłość do kotów nie pozwala przejść mi obojętnie koło kociaka. Nawet takiego steampunkowego. Cudny koci pierścień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny "pierścion", jako kociara daję najwyższe możliwe noty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot jest świetny, a oprawa pierścionka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał :) Ściskam mocno!

      Usuń
  7. O rety! Jestem typową psiarą, przyznaję bez bicia ale ten kociak jest fenomenalny, przyznam że się zakochałam w tym pierścionku i sama chętnie bym taki ponosiła, mimo że na palcach preferuję srebro i to jak najdrobniejsze. Super oprawa, warta twojej roboty, szkoda że ostatecznie trafił do kogoś innego ale może na dobre wyszło, zawsze możesz zrobić podobny ;)
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niestety, mam za duże palce do większości baz ;) Ale znalazłam wreszcie odpowiednie półfabrykaty, więc jedyne, co mnie ogranicza to czas... i wybór odpowiedniego kociaka :D Ściskam mocno, Kamilo!

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram