ROCKSTAR

W związku z panującą za oknem szarugą, deszczem i ogólnym zniechęceniem miałam pokazać na blogu coś kolorowego i radosnego... Ale, idąc jeszcze bardziej na przekór, postanowiłam podzielić się z Wami kolczykami "z pazurem", które, myślę, przypadną do gustu każdej niepokornej duszy.

ROCKSTAR

handmade, rękodzieło, kolczyki, earrings, brick stitch, ścieg brick stitch, brick stitch na bazie, frędzle, toho, koraliki toho, toho beads, tutorial, diy

Te kolczyki mają historię najprostszą jak się da - były odskocznią od większego projektu, okazją do odprężenia się i odpoczynku. Nic szczególnego, nic specjalnego, praca na jeden wieczór, ale ile dostarczyła radości :) 

handmade, rękodzieło, kolczyki, earrings, brick stitch, ścieg brick stitch, brick stitch na bazie, frędzle, toho, koraliki toho, toho beads, tutorial, diy

Na początku były same frędzelki, ale kolczyk wydawał mi się jakiś taki niekompletny, stąd pomysł, aby w środku umieścić zawieszkę - podobnie jak w kolczykach dla Marii zrobiłam z kulką kwarcu.

handmade, rękodzieło, kolczyki, earrings, brick stitch, ścieg brick stitch, brick stitch na bazie, frędzle, toho, koraliki toho, toho beads, tutorial, diy

Kolczyki fantastycznie wyglądają na uchu, są lekkie i efektowne, chociaż trochę sporej długości - 9 cm. Długo się nimi nie nacieszyłam, bowiem od razu zgarnęła je moja przyjaciółka ;) 

Kolczyki "Rockstar":
- Toho ROUND 11/0 Nickel
- Toho ROUND 15/0, 11/0 i 8/0 Jet Black 
- fasetowane oponki srebrne i czarne
- zawieszki, bigle oraz kółeczka montażowe ze stali chirurgicznej

Jeśli kolczyki przypadły Wam do gustu i chcielibyście wykonać podobne, to zapraszam do #AkademiaBiżuteriiKorallo, gdzie znajdziecie tutorial mojego autorstwa, w którym prowadząc Was za rączkę, opisuję, jak zrobić takie cudeńka ;) Brick stitch na bazie daje cały ogrom możliwości, czego dowodem niech będą poniższe pary kolczyków, jakie jeszcze w ten sposób wydziergałam we współpracy ze sklepem Korallo



Komentarze

  1. Świetne kolczyki, zdecydowanie mają w sobie "to coś" - nawet wiem co: koralikowe frędzelki :) Wszystkie pięknie się prezentują, a chyba najbardziej podobają mi się te ostatnie z fioletem i złotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koralikowe frędzelki mają swój urok, nie powiem, że nie ;) Mnie też zaczarowały! Te ostatnie to również mój faworyt, chyba właśnie dzięki kolorom :) Dziękuję, Aniu, za odwiedziny!

      Usuń
  2. Śliczne kolczyki:) nie wiem czy skorzystam z kursiku, jak na razie przy próbie otwarcia mam białą stronę:( a szkoda, popatrzę później, może to tylko mój lapek szwankuje,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to wielka szkoda :( Spróbuj znów, Renatko, może to tylko przejściowe problemy. A jeśli nie, to chętnie udostępnię kurs na email ;)

      Usuń
  3. Świetne frędzlowate kolczyki, bardzo ciekawie się prezentują i to w każdej wersji kolorystycznej :-) Świetna robota :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Tak myślałam, że ta forma coś mi przypomina ;) Kolczyki są cudne, takie "z charakterem". Pozostałe wersje też ogromnie mi się podobają, jeden wzór, a daje wiele możliwości :) Tutorial daję do zakładek, może kiedyś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zobaczę Twoją wersję kolczyków. Przyznaję bez bicia, kierowałam się rozwiązaniami wykorzystanymi przy kolczykach dla Ciebie ;) Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  5. Super, każda para ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram