TWISTED SISTERS

Ci, którzy odwiedzają mój blog, zdążyli się już zorientować, że znalazłam swój ulubiony ścieg igłowy. Stał się nim Russian Spiral i właściwie, od kiedy go poznałam, ciągle planuję nowe kombinacje koralikowe i sukcesywnie staram się je wcielać w życie. Ograniczeniami są tylko portfel i moja własna wyobraźnia ;)

TWISTED SISTERS

bransoletka, beadweaving, handmade, rękodzieło, biżuteria, bracelet, fire polish, miyuki round,

Te dwie bransoletki wyplotłam już naprawdę dawno temu, ale ciągle było coś innego do pokazania. Jednak, jak to mawiają, co się odwlecze, to nie uciecze ;)

bransoletka, beadweaving, handmade, rękodzieło, biżuteria, bracelet, fire polish, miyuki round,

Czarno-srebrna powstała na specjalną prośbę mojej imienniczki, by w okresie karnawałowym (kiedy to było!) dodać jej blasku. Było trochę problemów z zapięciem, więc w ostatecznym rachunku zmieniłam je na prostą, magnetyczną kulkę, na zdjęciach jednak widzicie jeszcze wersję, że tak powiem, pierwotną. 

bransoletka, beadweaving, handmade, rękodzieło, biżuteria, bracelet, fire polish, miyuki round,

Druga powstała dla mnie i już nie raz na moim nadgarstku gościła ;) To właściwie ta sama kombinacja kolorystyczna, co w tej bransoletce, wzbogacona o fuksję. Dodanie czwartego koloru sprawiło, że bransoletka jest nieco grubsza niż jej poprzedniczki, co też widać na zdjęciu poniżej. 

bransoletka, beadweaving, handmade, rękodzieło, biżuteria, bracelet, fire polish, miyuki round,

Pierwsza od lewej bransoletka wykonana jest z koralików Fire Polish 3 mm, środkowa z koralików o rozmiarze 4 mm, a ostatnia z koralików w rozmiarze 3 mm, jednak z czterech kolorów, a nie trzech. Brakuje tutaj bransoletki, którą wykonałam na wymiankę z Zuzą, z prostego powodu - zaburzyłam chronologię ;) Chronologicznie te dwie bransoletki z tego postu powstały wcześniej niż niebieska bransoletka Zuzy, po prostu nie po drodze było mi z napisaniem posta. 

bransoletka, beadweaving, handmade, rękodzieło, biżuteria, bracelet, fire polish, miyuki round,

I jeszcze rodzinne zdjęcie "metalików". 

bransoletka, beadweaving, handmade, rękodzieło, biżuteria, bracelet, fire polish, miyuki round,

I takie bardziej artystyczne, chyba w sam raz na mój Instagram, gdzie również Was serdecznie zapraszam, jeśli chcecie mnie poznać trochę od kuchni ;) 

Bransoletki "Twisted Sisters":
- Fire Polish 3mm: Heavy Metal Navy Blue; Heavy Metal Ice Blue; Heavy Metal Teal; Heavy Metal Fuchsia; 
- Fire Polish 4mm: Labrador Jet
- Miyuki Round 11/0 Matte Metallic Aluminium

Komentarze

  1. Śliczne. Za sprawą Twoich bransoletek i mnie ciągnie spróbować tego ściegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bransy :) Myślałam, że najbardziej spodoba mi się klasyka, czyli czerń ze srebrem, ale jednak nie: ta fuksja jest zbyt przyciągająca. Wcale się dziwię, że zostawiłaś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam ją zostawić, bo mam podobną w kolorze pomadkę ;) Muszę tylko uważać na zapięcie, bo, niestety, nie trzyma tak mocno jak sądziłam, że będzie.

      Usuń
  3. Jak zwykle piękne i cudowne :) Ten splot jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne i przyciągają wzrok :) Śliczne połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i cudowne połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kombinacje kolorów, wszystkie bym nosiła ;) - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że moje prace się podobają :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Co za cuda! Aż mnie zachęciłaś do wypróbowania tego ściegu. Ta trzy kolorowa wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam! W planach mam taką z kamieniami, już wiem, że będzie cudna ;) Ten ścieg daje obłęd możliwości!

      Usuń
  8. Piękne bransoletki, niebieska z fuksją najbardziej przyciąga uwagę :) Nosiłabym wszystkie jako komplet. Kusisz, żeby spróbować tego ściegu, ciekawe tylko kiedy znajdę na to czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę taki komplecik sprawić sobie, bo to świetny pomysł ;) Oj tak, znam ten problem niedoczasu ;)

      Usuń
  9. Urzekła mnie ta z fuksją i chyba takie zapięcie najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też preferuję takie zapięcie, niestety, jest zgubne, bo nie zawsze mocno trzyma. Już raz prawie bransoletkę zgubiłam ;)

      Usuń
  10. Ten ścieg wygląda świetnie, nie dziwię się, że tak bardzo go polubiłaś. :D Na żywo robi wrażenie. ;) Ta z fuksją jest fantastyczna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że biżuteria ode mnie sprawiła takie wrażenie ;) A fuksja jest faktycznie cudna, ten kolor jest niemal obłędny!

      Usuń
  11. Cudowne kolory ❤ ❤ ❤ Będę musiała w końcu wypróbować ten wzór ,bo bardzo mi się podoba. Kiedyś zrobiłam tym ściegiem bransoletkę z koralików w różnych rozmiarach i bardzo ciekawie się skręcała , ale te Twoje z fire polish jeszcze bardziej mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I czekam na Twoją wersję ;) A w planach mam jeszcze kamienie naturalne, ciekawi mnie, jaki tutaj wyjdzie efekt :D

      Usuń
  12. Mistrzowskie połączenie kolorów. Przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu cudowne! Te połączenia kolorów są niesamowite i bardzo efektywne, moja ulubiona to zdecydowanie ta z fuksją ale to tylko dlatego, że lubię ciepłe kolory. Wszystkie są równie urodziwe i chyba muszę w końcu zabrać się za ten ścieg. ;) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) I zachęcam do wypróbowania ściegu, jest banalnie prosty, a jaki efektowny!

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram