NEBULA - "PODAJ DALEJ" DLA BASI, CZ. 2

Przygotowując paczki w ramach zabawy "Podaj dalej" nie chciałam ograniczyć się do jednej rzeczy. Wiem, kulki koralikowe są hitem, ale nie mogłam się powstrzymać i uszyłam jeszcze broszki dla dziewcząt. Idzie jesień, czas swetrów i szali, więc będzie jak znalazł :)

NEBULA

haft koralikowy, bead embroidery, broszka, brooch, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, toho, toho beads, koraliki toho, koraliki fire polish, fire polish, fire polish beads, super duo, super duo koraliki, super duo beads, guzik,

Dla Basi przygotowałam elegancką, błyszczącą broszkę z guzikiem w centrum, który przeleżał w moich przydasiach chyba wieki, czekając na odpowiednią okazję i odpowiednią właścicielkę ;) 

haft koralikowy, bead embroidery, broszka, brooch, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, toho, toho beads, koraliki toho, koraliki fire polish, fire polish, fire polish beads, super duo, super duo koraliki, super duo beads, guzik,

Przy pracy nad tym biżutkiem przypomniałam sobie, że broszki to moja ulubiona biżuteria z haftu koralikowego. Uwielbiam je szyć i nosić, więc niedługo więcej się ich pojawi na blogu, szczególnie, że zbliża się jesień (chociaż zapowiadają 30 stopni w przyszłym tygodniu...)

haft koralikowy, bead embroidery, broszka, brooch, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, toho, toho beads, koraliki toho, koraliki fire polish, fire polish, fire polish beads, super duo, super duo koraliki, super duo beads, guzik,

Guzik jest piękny i nie chciałam tego piękna ukrywać pod koralikami, więc nie obszywałam go wcale, tylko przykleiłam klejem epoksydowym-dwuskładnikowym. Powinno przetrwać gradobicie i trzęsienie ziemi ;)
Broszka nie jest duża, ma raptem 5 cm średnicy.

haft koralikowy, bead embroidery, broszka, brooch, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, toho, toho beads, koraliki toho, koraliki fire polish, fire polish, fire polish beads, super duo, super duo koraliki, super duo beads, guzik,

Z braku ekoskórki w odpowiednim kolorze (co było zaskoczeniem ogromnym, bo wydawało mi się, że mam wszystkie możliwe kolory wykończeń ;) takie hobby), tył podszyłam super suede. Zapięcie obowiązkowo z zabezpieczeniem, żeby broszki nie zgubić :) 

haft koralikowy, bead embroidery, broszka, brooch, rękodzieło, handmade, biżuteria ręcznie robiona, handmade jewellery, toho, toho beads, koraliki toho, koraliki fire polish, fire polish, fire polish beads, super duo, super duo koraliki, super duo beads, guzik,

Przyjemnością było ją szyć i wysłać do Basi. Wiem, że przypadła jej do gustu, co mnie ogromnie cieszy!
A w przyszłym poście pokażę Wam, jakie cuda poleciały do Edyty, w ramach naszej blogowej zabawy :) 

Broszka "Nebula":
- Fire Polish 3mm Heavy Metal Navy
- Super Duo Matte Iris Blue
- Toho Round 11/0 i 8/0 Opaque Jet
- Toho Round 11/0 Metallic Nebula

Komentarze

  1. Piękna ta brocha! Kolor ma cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widać wszystko ma swój czas i miejsce, tylko czasami trzeba poczekać:)
    piękne brosza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiały, które najdłużej u mnie czekają, zwykle najpiękniej wychodzą ;) Dziękuję!

      Usuń
  3. Długo mnie nie było i widzę, że nie tylko mam zaległości, ale i to, że ominęło mnie mnóstwo pięknych prac. Napiszę tu zatem hurtowo, że to co, ostatnio wyszło spod Twoich rąk Kajko, to same cudeńka :) Broszka jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się ostatnio zastanawiałam, gdzie się podziałaś :* Dziękuję, że dalej mnie odwiedzasz i masz dla mnie tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  4. Przepiękna broszka, cudna. Wszystko w niej jest takie jak powinno być. Bardzo udana praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna broszka, w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już broszkę na blogu Basi i bardzo wpadła mi w oko, nawet bardziej niż kolczyki, no cudna jest :) To chyba zasługa koloru i świetnie dobranej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Aniu :) Nie domyślałam się, że broszka aż tak przypadnie wszystkim do gustu ;)

      Usuń
  7. Guzik jest cudny, aż dziw, że tyle przeleżał ;) Pięknie go oprawiłaś, całość jest bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wsssspaniała :D Wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna broszka :) Nie magazynuj takich pięknych przydasi, tylko twórz z nich różne cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko jeszcze doba miała więcej godzin ;) Dziękuję!

      Usuń
  10. Ależ proszę :) Cieszy mnie, że biżutek aż tak Ci się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te szklane guziki zawsze mnie zachwycają swoją rzeźbą. Cudowna broszka w moim ulubionym kolorze koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przepięknie w imieniu swoim i guzika ;)

      Usuń
  12. Piękna broszka, cudowna robota:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram