KATE

Szewc bez butów chodzi, a rękodzielnik swoich wyrobów nie nosi - znacie to, czy tylko ja tak mam? Niemal wszystko, co wychodzi z mojej pracowni, jest prezentem dla kogoś bliskiego, kogo chcę docenić i ofiarować mu prezent z głębi serducha. Przyszedł jednak czas, aby zacząć doceniać samą siebie i zrobić sobie kilka prezentów biżuteryjnych - i jest to również idealna okazja, aby wypróbować kilka nowych wzorów! 

KATE

handmade, rękodzieło, beadwork, beadweaving, beads, koraliki, bransoletka, bracelet, handmade bracelet, jewellery, handmade jewellery, miyuki beads, superduo beads, fire polish beads

Bransoletka według tutorialu "Mystery SuperDuo Bracelet" z bloga Lindy chodziła za mną już od lat, ale ciągle było coś ważniejszego, coś ciekawszego, a potem nie było weny na wyplatanki. No, ale  w końcu się zawzięłam i zaczęłam istną produkcję beadweavingowych bransoletek - w tym miejscu ogromnie polecam Wam blog Lindy, gdzie jest całe mnóstw fantastycznych tutoriali, nic tylko złapać za koraliki i do pracy! 

handmade, rękodzieło, beadwork, beadweaving, beads, koraliki, bransoletka, bracelet, handmade bracelet, jewellery, handmade jewellery, miyuki beads, superduo beads, fire polish beads

Skoro to bransoletka dla mnie, to musiała być fioletowa ze srebrnymi dodatkami. Zależało mi też, żeby była idealna i do sukienki, i do dżinsów (a nawet dresów, gdybym miała lepsze dresy niż takie "domowe" ;) ). 

handmade, rękodzieło, beadwork, beadweaving, beads, koraliki, bransoletka, bracelet, handmade bracelet, jewellery, handmade jewellery, miyuki beads, superduo beads, fire polish beads

Koraliki SuperDuo, które wybrałam, pięknie wyglądają na żywo, delikatnie się mienią, ale na zdjęciach trochę swojego uroku tracą. Musicie mi uwierzyć na słowo, że są jeszcze piękniejsze ;) Bransoletka jest dość długa, ale wiadomo, musiała pasować na moją łapkę. Mocne zapięcie magnetyczne dopełniło reszty. 

handmade, rękodzieło, beadwork, beadweaving, beads, koraliki, bransoletka, bracelet, handmade bracelet, jewellery, handmade jewellery, miyuki beads, superduo beads, fire polish beads


Bransoletka "Kate": 
- SuperDuo Opaque Lt Purple-Nebula Mat
- Miyuki Round 8/0 i 11/0 Silver
- Fire Polish 3mm Dual Coated Aqua/Fuschia

Komentarze

  1. U mnie koraliki leżą odłogiem i tylko przy porządkach obiecuję sobie, że na pewno coś z nimi zrobię;)
    Piękna bransoletka, przyda sie na wielkie wyjścia i te mniejsze też
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie ciągle to obiecuję, ale na razie pochłaniają inne sprawy ;)
      Również pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Hah, zdecydowanie znamy :D Jakoś nigdy nie ma czasu żeby zrobić coś dla siebie, zawsze jest masa ważniejszych rzeczy. Bardzo fajna bransoletka i faktycznie sprawdzi się i do czegoś eleganckiego i do codziennego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, milion ważnych spraw, a potem nie ma się czym chwalić na nadgarstku czy w uszach ;)
      Pozdrawiam i dziękuję, że wciąż tu zaglądasz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram