NEFERTITI

Łatwiej jest wielbłądowi przejść przez ucho igielne, niż mnie napisać nową notkę, że pozwolę sobie na taki elokwentny wstęp ;) Jesień i powrót na studia wpływają na mnie niekorzystnie, powodując, że nie mam w sobie za grosz siły i chęci do życia, a to się przekłada na koralikowanie. Postaram się w końcu poprawić, ale wiecie jak to jest, szczególnie jesienią.
Kontynuując wątek cytatów, jak to się mówi - zwycięskiego składu się nie zmienia. Bransoletka CLEOPATRA, wypleciona na podstawie wzoru autorstwa Aleksandry Góry z Pracowni Biżuterii LUNAMIS, wpadła w oko pewnej Sylwii i zostałam poproszona o zrobienie kolejnej. Do peyote'a nie trzeba mnie długo namawiać, po prostu uwielbiam ten ścieg ;) 

NEFERTITI

peyote, bransoletka, toho treasure, zapięcie magnetyczne, egipt, kleopatra, bracelet, handmade, rękodzieło, biżuteria

Nie lubię się powtarzać i zawsze staram się zmienić chociaż najdrobniejszą rzecz. W tym wypadku postawiłam na zmianę kolorów. Jak widać, mała, ale wielka zmiana ;) 

peyote, bransoletka, toho treasure, zapięcie magnetyczne, egipt, kleopatra, bracelet, handmade, rękodzieło, biżuteria

peyote, bransoletka, toho treasure, zapięcie magnetyczne, egipt, kleopatra, bracelet, handmade, rękodzieło, biżuteria

Bransoletkę wykończyłam naprawdę mocnym zapięciem magnetycznym. Wszycie go nie było łatwe (czemu te loopiki są ustawione w tak niekomfortową stronę?), ale efekt jest tego wart. Właśnie takiego zapięcia szukałam :) (pst! Dla ciekawych - kupione w pasarcie)

peyote, bransoletka, toho treasure, zapięcie magnetyczne, egipt, kleopatra, bracelet, handmade, rękodzieło, biżuteria

Sylwia zbyt długo czekała na swoją bransoletkę, więc postanowiłam dorzucić do kompletu pierścionek. Pierwszy taki, ale na pewno nie ostatni :) Wzorek jest mój, ale starałam się dopasować go do wzoru bransoletki. 

peyote, bransoletka, toho treasure, zapięcie magnetyczne, egipt, kleopatra, bracelet, handmade, rękodzieło, biżuteria

peyote, bransoletka, toho treasure, zapięcie magnetyczne, egipt, kleopatra, bracelet, handmade, rękodzieło, biżuteria

I na koniec - porównanie. Od góry pierwsza wersja, bransoletka CLEOPATRA, u dołu NEFERTITI. Nie umiem zdecydować, która wersja kolorystyczna bardziej do mnie przemawia, obie mają w sobie to coś :) 
A która bardziej wpada w oko Waszym zdaniem? 

Bransoletka i pierścionek "Nefertiti" 
- Toho TREASURE: Higher-Metallic Grape; Silver-Lined Med Topaz; Opaque-Lustered White; Inside-Color Rainbow Crystal/Blue Turquoise Lined; Silver-Lined Sapphire

Komentarze

  1. Ponieważ jestem dumną posiadaczką wersji Cleopatra, to oczywiste, że bardziej mi się podoba ta kombinacja kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obie pięknie i perfekcyjnie wykonane :) ja peyota używam jedynie do obszycia kaboszonów ;p muszę się w końcu zmobilizować i zabrać za naukę czegoś nowego :) bo ostatnio coś się bardzo obijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam parę rzeczy na liście "do nauczenia", ale ostatnio czasu nie mam, studia skutecznie mnie absorbują ;) Nawet z prowadzeniem bloga kuleję :P

      Usuń
  3. Piękne! Uwielbiam Twoją biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie wersje są śliczne :) czy to zapięcie jest wsuwane czy magnesowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest magnesowe, a sam magnes naprawdę dobrze trzyma i nie trzeba się bać, że coś zgubimy :)

      Usuń
  5. Już poprzednia bardzo mi się spodobała, teraz jest tak samo :) Nie umiałabym wybrać, która wersja lepsza, obie mają to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała obie jakoś kolorystycznie połączyć, bo również nie umiem wybrać jednej z nich ;)

      Usuń
  6. Piękna, tak samo jak poprzednia :) jeśli coś jest dobre warto to powielać :) dużo słońca Ci życzę tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, słońce się naprawdę przyda, przydałoby się też trochę więcej szczęścia ;)

      Usuń
  7. Śliczna tak jak poprzednia. Chętnie oglądnę kolejne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli muszę zabrać się do szycia jak najszybciej ;)

      Usuń
  8. Obie są piękne 😍 Cudne kolory i perfekcja wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się powiedzieć, która ładniejsza, bo obie są tak samo śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka, niesamowite połączenie kolorów, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie umiem wybrać, która bransoletka bardziej mi się podoba. W obu kolory świetnie współgrają ze sobą :) Podziwiam cierpliwość, mi peyote idzie strasznie ślimaczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam próbować na koralikach cylindrycznych, łatwiej idzie robota :) Nie taki peyote straszny ;)

      Usuń
    2. Spróbuję :) Dawno nie wyplatałam peyotem

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram