MILKY RAINBOW - WYMIANKA Z "KIEDY LIWKA ŚPI" CZ. 1

Na wymiankę z Judytą, prowadzącą blog KIEDY LIWKA ŚPI, umówiłam się już dawno, dawno temu, ale czas znów nie był łaskawy. Najpierw mnie zajęło szufladowe testowanie, potem konkurs Royal Stone... ;) W końcu jednak ja się zebrałam w sobie i zajęłam biżuterią, o którą poprosiła mnie Judyta. Na wishliście był brelok, więc z radością prezentuję Wam pierwszą brelokową kulkę w mojej koralikowej karierze!

MILKY RAINBOW

toho, brelok, beaded ball, chwost, rękodzieło, dodatek, ozdoba, koraliki

Ileż ja się namęczyłam! Wzór kulkowy, który znalazłam tutaj (oryginalna strona ze wzorem jest nieaktywna), był dopasowany do kulki 30 mm. Ja w owym czasie dysponowałam kulką drewnianą o średnicy 25 mm i uparłam się, że dopasuję do niej wzór. 
Po dwóch tygodniach po prostu zakupiłam odpowiednią kulkę  ;) 

toho, brelok, beaded ball, chwost, rękodzieło, dodatek, ozdoba, koraliki

Brelok miał pasować do damskiej torebki, więc zdecydowałam się na delikatne, pastelowe kolorki. Wszystkie koraliki to TOHO Round 11/0 z efektem Silver-Lined Milky: White, Lt Jonquil, Permanent Finish Baby Pink, Amethyst i Permanent Finish Lt. Aqua. Ogromnie podoba mi się to połączenie i już myślę o bransoletce w tych kolorach ;)

toho, brelok, beaded ball, chwost, rękodzieło, dodatek, ozdoba, koraliki

Nie mogłam za bardzo poszaleć, bo brelok musi być krótki, więc dodałam tylko przekładkę-serduszko oraz chwost, który tym razem wkleiłam w metalową końcówkę. 

toho, brelok, beaded ball, chwost, rękodzieło, dodatek, ozdoba, koraliki

A od Judyty dostałam przecudnej urody komplet - kolczyki, broszkę oraz bransoletkę na drucie pamięciowym, wszystko w pastelach, które uwielbiam nosić wiosną i latem! Mój aparat jest nieposłuszny, więc musiałam się ograniczyć do jednego zdjęcia, ale z całego serca zapraszam Was do odwiedzenia bloga Judyty, która robi z sutaszu cudeńka, i która u siebie dokładnie opisała i obfotografowała wszystko, co od niej dostałam :)


Nie jest to wszystko, co zrobiłam dla Judyty, o czym pewnie już wiedza Ci, którzy jej blog odwiedzili ;) W kolejnych postach przybliżę Wam kolejne drobiazgi, jakie dla niej zrobiłam. 

Komentarze

  1. Pastele na lato są idealne, ostatnio królują,a i zawieszki przy torebkach jakoś zyskują na popularności. Taką zawieszkę nosiłabym z dumą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło to czytać, miód na moje serducho <3

      Usuń
  2. super brelok :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brelok dynda już z dumą przy mojej Farbotce ku zmartwieniu Liwii, której od razu wpadł w oko :) jest piękny, idealnej wielkości i wiele pań się już za nim obejrzało :) Zapraszam do następnych wpisów bo w nich też będą cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę to słysząc :) Każdy chyba lubi jak jego biżuteria się podoba ;) A Liwka niech się nie martwi, pomyślimy, niech no tylko znajdę chwilę ;)))

      Usuń
  4. Obustronnie cudowną wymiankę miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pisałam u Judytki, ale powtórzę jeszcze raz. Obdarowałyście się przepięknymi i wspaniałymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo owocna wymiana. Piękny brelok sprezentowałaś Judycie. Forma i kolory cudne. Z drugiej strony też urokliwe biżutki otrzymałaś. Pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już oglądałam u Judyty, więc się powtórzę: same wspaniałości powstały po obu stronach, super wymianka :) Brelok jest śliczny, chociaż nie wiedziałam, że wzór na kulkę może przysporzyć tylu problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziłam, że kulki mam w małym palcu, a tu niespodzianka ;)

      Usuń
  8. Piękny breloczek :) Koraliki milky wymiatają :) Gratuluję udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, milky są fantastyczne :) Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  9. Kulkę oplotłaś mistrzowsko!Pogratulować wykonania i doboru pastelowej kolorystyki. Prezenty z wymiany..och!!! Już zaglądam na odpowiedni blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się rumienię na tą ilość komplementów ;) Dziękuję pięknie!

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram