GERDA

Chyba powinnam założyć na blogu kącik pt. "Mama Kajki i jej prezenty dla przyjaciółek". Nie, żebym narzekała, bo ja to bardzo lubię - Mama podrzuca temat, daje małą ilość danych, a ja mam pole do popisu i do domysłów. Lubię wyzwania, chociaż czasem rwę włosy z głowy ;)

GERDA

broszka, rękodzieło, handmade, biżuteria, jewellery, perły, perły seashell, taśma cyrkoniowa, swarovski, swarovski oval, miyuki delica, toho round, toho,

Ta broszka powstała jako prezent świąteczny dla eleganckiej pani Wiesi. Właściwie od początku wiedziałam, co i jak chcę uszyć, więc udało mi się ją skończyć w jeden wieczór. Centrum stanowi przepiękny, nieco mroźny w swej odsłonie kryształek oval od Swarovskiego. Nie chciałam go w żaden sposób przytłumić, więc zdecydowałam się na minimum środków i maksimum elegancji. 

broszka, rękodzieło, handmade, biżuteria, jewellery, perły, perły seashell, taśma cyrkoniowa, swarovski, swarovski oval, miyuki delica, toho round, toho,

A czy jest coś bardziej eleganckiego niż połączenie kryształku Swarovskiego, taśmy cyrkoniowej i pereł? Chyba nie ;) Perły były długo przeze mnie niedoceniane, ale teraz stają się chyba moim ulubionym elementem do pracy. Przynajmniej w najbliższych postach będzie ich dużo i nic dziwnego - perły są dobre na wszystko! 

broszka, rękodzieło, handmade, biżuteria, jewellery, perły, perły seashell, taśma cyrkoniowa, swarovski, swarovski oval, miyuki delica, toho round, toho,

Tył podszyłam moją ulubioną, srebrną ekoskórką przetkaną brokatową, srebrną nicią. Pierwszy raz wszywałam bazę do broszki na szpilce i na pewno nie ostatni. Wszywa się ją po stokroć łatwiej niż zwykłą bazę, a trzyma broszkę równie mocno. Ważne jednak, żeby dodać coś między bazę a skórkę wykończeniową, np., jak u mnie, mały kartonik. Wtedy mamy pewność, że broszka przetrwa nawet potop :) 

broszka, rękodzieło, handmade, biżuteria, jewellery, perły, perły seashell, taśma cyrkoniowa, swarovski, swarovski oval, miyuki delica, toho round, toho,

Z relacji Mamy wiem, że broszka naprawdę się spodobała, a nawet polało się kilka łez wzruszenia, co i mnie roztkliwiło... I trochę zakłopotało, bo jeszcze żadna moja praca nie doprowadziła obdarowanej osoby do łez. To naprawdę miłe uczucie. Każdy zasługuje na odrobinę szczęścia i piękna w swoim życiu, więc cieszy mnie, że mogłam je ofiarować pani Wiesi. 

Broszka "Gerda":
- Miyuki Delica Galvanized Silver
- Toho ROUND 15/0 Opaque-Rainbow White
- Toho ROUND 11/0 Opaqe-Rainbow White; Silver-Lined Dark Aqua; Opaque Jet
Swarovski Oval Fancy Stones 30x22mm Summer Blue
Taśma ozdobna cyrkoniowa multikolor 2,5mm
- Perły seashell 4mm 

A na koniec, maleńkie podsumowanie :) Jak wiecie, brałam udział w akcji "Polecam RoyaLOVE", co uważam za największy sukces mijającego roku. Poznałam fantastyczne dziewczyny, napisałam tutorial i dostałam koralikowego kopa. Dziękuję!
Akcja się skończyła i podano wyniki. Dziękuję wszystkim, którzy skorzystali z mojego kodu i w ten sposób na mnie zagłosowali. To naprawdę wiele znaczy :) 
Gratuluję Ani Gil, prowadzącej blog Ani Trochę Nudy. Cieszę się że dzięki tej akcji poznałam taki cudny blog i jego genialną autorkę :) 


Dla wszystkich odwiedzających mój blog mam niespodziankę. Na pasku bocznym widzicie kolejny kod od Royal-Stone, dający 7% rabatu na zakupy.  

Komentarze

  1. Śliczna jest, prawdziwa Gerda, zwłaszcza, że łzy wzruszenia z jej powodu płyną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna broszka, rzeczywiście bardzo elegancka, a do tego przyciąga wzrok :) Ta wielokolorowa taśma cyrkoniowa pasuje tu wprost idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo elegancka broszka. Nazwa bardzo trafiona, a radość obdarowanej - bezcenna. Śliczna praca, więc i łzy nie dziwią :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perły są piękne, kryształek Swarovskiego jest piękny, ale Gerda jest po prostu najcudowniejsza! :) Pewnie i ja bym uroniła łezkę wzruszenia, gdybym taką Gerdę dostała. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,Kajko! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka przepiękna, takie zimne kolory trafiają idealnie do mojej niespełnionej, skandynawskiej duszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza i świetnie zrobiona, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła ta broszka dla Pani Wiesi :) Perły i kryształek Swarovskiego pięknie się razem prezentują. No i wisienka na torcie - przepiękna taśma łączy wszystko w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna broszka, bardzo elegancka. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Broszka zachwyca od pierwszego wejrzenia, elegancka i taka... mroźna :) Nic dziwnego, że wywołała łzy wzruszenia. Kryształek sam w sobie robi wrażenie, a w dodatku towarzyszą mu cyrkonie i perły. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest dokładnie taka, jaką chciałam, aby była. Wówczas, gdy była szyta, mrozu było jak na lekarstwo ;) Dziękuję!

      Usuń
  11. Przepiękna broszka. Ubrałas kryształ Swarovskiego z taką delikatnością jaką tylko Ty potrafisz. To jest chyba najbardziej charakterystyczne w Twoich cudeńka cudeńkach - ta subtelnośc i delikatność :) uwielbiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję :) To najmilsze co mogłam usłyszeć ❤️

      Usuń
  12. Dziękuję :) ja także ciągle się tą broszką zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Majstersztyk :) pięknie wykończony tył

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram