BUBBLES

Wiem, że wszyscy są świątecznie zabiegani, dlatego dzisiaj zapraszam na szybki post kulkowy. Marta, która jest autorką oprawy graficznej mojego bloga (a którą możecie znaleźć chociażby TUTAJ), dostała ode mnie paczuchę z prezentami, które bardzo przypadły jej do gustu. Poprosiła mnie tylko o fioletowe kuleczki, no, ale nie mogłam się ograniczyć tylko do jednej pary kolczyków, nie byłabym wtedy sobą ;) Wyplotłam jeszcze dwie pary w klimatach świąteczno-zimowych, a także zakładkę do książki, którą pokażę w jednym z kolejnych postów. 

BUBBLES

beaded ball, peyote ball, kolczyki, kulki koralikowe, biżuteria, rękodzieło, handmade, ozdoby, Swarovski

Trudno było te maleństwa sfotografować, a i mnie czas gonił, więc ilość zdjęć jest dość uboga. W sam raz na okołoświąteczny post ;) 

beaded ball, peyote ball, kolczyki, kulki koralikowe, biżuteria, rękodzieło, handmade, ozdoby, Swarovski

Kiedy zaproponowałam Marcie, że zrobię dla niej jakąś biżuterię, od razu poprosiła o koralikowe beaded ballsy w kolorze fioletowym z miedzianymi dodatkami. To tylko brzmi łatwo ;) Nie wiedziałam, że aż tak trudno znaleźć odpowiedni kolor fioletowy, który nie jest za ciemny i nie wpada za mocno w róż albo błękit. Dopiero za którymś razem w sklepie znalazłam idealny odcień i wyplotłam proste, eleganckie kolczyki, których zwieńczeniem są kuleczki Swarovskiego. Ja się zakochałam w tych kolczykach i wiem, że Marta jest jeszcze bardziej zachwycona ;) 

beaded ball, peyote ball, kolczyki, kulki koralikowe, biżuteria, rękodzieło, handmade, ozdoby, Swarovski

Zupełnym przypadkiem kolejna para wyszła bardzo świąteczna, a wzorek na kulkach można porównać do wzoru na papierze prezentowym ;) Do tego jak zrobić taki wzorek doszłam sama, ale nie wątpię, że był ktoś przede mną i wcześniej takie opatentował. W każdym razie, będzie to chyba mój ulubiony ze wzorków kulkowych. 

beaded ball, peyote ball, kolczyki, kulki koralikowe, biżuteria, rękodzieło, handmade, ozdoby, Swarovski

Jak święta, to śnieg. Chyba podświadomie już w owym czasie tęskniłam za Bożym Narodzeniem, śniegiem i świąteczną atmosferą ;) Wierzcie lub nie, ale kulki mają bardzo delikatny wzorek w kropki - jedne białe koraliki stanowią tło, drugie, białe z powłoką tęczową, są kropkami. Na zdjęciu nie szło tego uchwycić, ale w świetle iskrzą się jak śnieg. Jak ulał pasowały tutaj cudowne, srebrne bigle okrągłe z anielskimi skrzydełkami. 

Jak wiecie, uwielbiam wyplatać kulki koralikowe, więc tworzenie ich było czystą przyjemnością. Lubię tez uszczęśliwiać ludzi, a zdjęcie uśmiechniętej od ucha do ucha Marty w nowych kolczykach było jednym z najmilszych prezentów mikołajkowych :) 

Kochani, nie będziemy się już widzieć przed świętami, więc chciałam Wam wszystkim, moim czytelnikom i przyjaciołom, życzyć, aby te Święta upłynęły Wam leniwie, w rodzinnej atmosferze pełnej miłości i uśmiechu. Niech wszystkie troski Was opuszczą na ten niezwykły czas i pozwolą się cieszyć tym, co najważniejsze w życiu - miłością i rodziną. 
I śniegu. Wszystkim Wam życzę śniegu, bo co to za Święta bez białego puchu? 
Wesołych świąt!

Kolczyki:
- Toho ROUND 15/0 Silver-Lined Lt Grape; Swarovski Elements kulka 6 mm light amethyst 
- Toho ROUND 15/0 Higher-Metallic Junk Bug
- Toho ROUND 15/0 Opaque-Frosted White; Opaque-Rainbow White

Komentarze

  1. Śliczne kolczyki, wszystkie :) Wzorek na tych drugich jest świetny, a poza tym koniecznie muszę zrobić sobie jakiś biżutek w fiolecie i miedzi, już nawet nie pamiętałam jak bardzo lubię to połączenie :)
    Wszystkiego najlepszego na święta, dużo zdrówka, odpoczynku i radości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam pojęcia, że tak mi się spodoba miedź i fiolet, muszę sobie też coś w tym połączeniu sprawić ;) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  2. Piękne, kuleczkowe kolczyki. Bardzo podoba mi się ten typ biżuterii :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  3. Jak zwykle biżuteria oszałamiająca :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne wszystkie, ale te niebieskie zachwycają;)
    Wesołych i rodzinnych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoje kuleczki 💞 Wesołych Świąt! 🎄 🎁 🎅 ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich się nie da nie kochać, chociaż czasem doprowadzają do szału ;) Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! :)

      Usuń
  6. Cudne kolczyki :) Świetnie dobrałaś dodatki. Najbardziej podobają mi się te białe, może po prostu odczuwam brak śniegu. Poświąteczne wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, brak śniegu mnie całkiem dobija, więc wyplatanie tej pary było bardzo przyjemne ;) Poświątecznie dziękuję i poświątecznie również wszystkiego, co najlepsze!

      Usuń
  7. Moja również ;) Dziękuję! Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kuleczkowe kolczyki :) Kiedy ja wreszcie zrobię sobie takie ? Nowe postanowienie na 2018 rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim postanowieniem jest krosno, zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram