BALL GOWN

Cześć, mili moi!
Zaproszona byłam na ślub mojej bliskiej kuzynki. Wbrew stereotypom dotyczącym kobiet, nie pobiegłam od razy po nową sukienkę i buty, a stare ciuchy postanowiłam ożywić nowym kompletem biżuterii. Z całkiem sporą, jak na mnie, ilością błysku ;)

BALL GOWN


Od początku wiedziałam, co chcę zrobić: kolczyki i duży wisior, wszystko czarne, z kryształkami, taśmą cyrkoniową i obowiązkowo z chwostami. Jak widać, po raz pierwszy udało mi się zrobić prawie wszystko tak, jak zaplanowałam ;) Zrezygnowałam tylko z początkowych chwostów przy kolczykach, gdy je próbowałam dopasować, okazało się, że to za dużo i robi się przaśnie. 


Pierwszy był wisior, co wydaje się naturalne, bo to do niego miały być dopasowane kolczyki i to on miał być najważniejszym elementem kompletu ;) 


Utrzymany w czerni, ma w centrum kryształek Swarovski rivoli stone crystal AB o średnicy 18mm, który otoczony jest kryształkami Swarovsky bicone oraz TOHO Round 11/0 Permanent Finish Galvanized Aluminium i TOHO Round 15/0 Opaque Jet. Dalej moje ukochane SuperDuo w kolorze Jet, a pomiędzy nimi szklane koraliki-oponki, również czarne, i koraliki Fire Polish Vitex - Jet; pomiędzy oponkami są znowu TOHO Round 15/0 Opaque Jet. Całość obszyłam taśmą z cyrkoniami z efektem AB.


Cały wisior obszyty jest koralikami TOHO Round 11/0 Opaque Jet. Szalenie jestem dumna z tego jak ładnie ścieg mi wyszedł!


Tył obszyty jest czarną ekoskórką. Widoczne wgniecenia to pamiątka po weselu, musicie to wybaczyć, nie mam pojęcia, skąd się wzięły ;) 
Cały wisior zakończony jest kryształkiem szklanym i chwostem, który zrobiłam sama, dla potrzeb tej biżuterii. Od niedawna zmieniłam sposób przyszywania chwostów, już nie poprzez koralikową "czapeczkę", a metalowe kółeczko i muszę przyznać, że to mi się dużo bardziej podoba. 


Kolczyki zrobione są z dokładnie takich samych koralików i kryształków Swarovskiego, tylko o mniejszej średnicy. Zawieszone są na srebrnych biglach z wklejonymi cyrkoniami. 


"Zadek" także jest poszyty czarną ekoskórką. 


Na "Czarnej Damie" całość prezentuje się tak jak powyżej ;). Wisior zawiesiłam na czarnym rzemieniu, długość jest raczej prawie pępkowa, ale na potrzeby zdjęć, musiałam pokombinować. 


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i wsparcie dla wisiora NOSFERATU
Tym razem nic się wygrać nie udało, ale przecież nie od razu Rzym zbudowano ;) 
Gratuluję wszystkim nagrodzonym, 
a Wam dziękuję jeszcze raz za to, jak ciepło przyjmujecie każdą moją pracę!

26 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Kolczyki są tak niewiarygodnie doskonale dopasowane do wisiorka, że wyglądają jak z kserokopiarki :) bicony genialnie podkreślają błysk kryształków, które są w centrum. I ścieg idealny :) Widać, że Twoja miłość do koralików jest wzajemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję za takie miłe słowa :) Uwielbiam czytać Twoje komentarze ;)

      Usuń
  2. Aaaaale cudny komplet! Świetnie oprawione kryształki i w ogóle cała reszta też bardzo do mnie przemawia, uwielbiam błyskotki w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły do gustu ;)

      Usuń
  3. Świetny komplecik :) bardzo przemyślane wykonanie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny wybór! Koszty zminimalizowałaś, a i tak zapewne pięknie wyglądałaś :) Ta biżuteria dodaje na pewno dużo blasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Koszty" to słowo-klucz przy mojej stylizacji ;) Świetnie się ta biżutka prezentuje szczególnie w sztucznym świetle :)

      Usuń
  5. Śliczny komplet, mega elegancki :) Kryształki ab cudnie wybijają się na pierwszy plan w połączeniu z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny komplet. Nazwałabym go : "light in the darkness" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Całkiem chwytliwa nazwa :))

      Usuń
  7. Wygląda bardzo bogato, ale że jest całość czarna to ten błysk jest bardziej elegancki i wysmakowany. :D Genialny komplet. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda niesamowicie i pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się mieni :-) :-) taki wieczorowy komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być i cieszę się, ze tak przypadł wszystkim do gustu ;) Cieszę się, że wpadłaś! :*

      Usuń
  10. Nie mam pojęcia o technice wykonania takiej biżuterii ;) Wręcz tego nie ogarniam, ale oglądam i podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że taki podziw ten komplet wzbudza! :)

      Usuń
  11. Dawno do Ciebie nie zaglądałam za co bardzo przepraszam, ale życie trochę mnie poturbowało ostatnio :) W każdym razie jak zobaczyłam ten komplet to pomyślałam Mistrzostwo świata :)) jest piękny, nie przesadzony, wszystkiego jest tak akurat i perfekcyjne wykonanie... Ja nie koralikowa, ale widzę jakie postępy robisz i w jakim tempie :) jestem pod wielkim rażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przepraszać, mnie przez ostatnie pół roku życie co chwila turbuje, ech... Cieszę sie, że jednak do mnie zajrzałaś i dziękuję Ci pięknie za tak miłe słowa :)

      Usuń
  12. Świetny komplet, sam blask i szyk :) Wspaniale Ci wyszedł.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Błyszczy się niesamowicie, to prawda ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Panna Kajka dzierga , Blogger